Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Савчин, Марія
Назва : Навчальний діалог як форма і метод навчання
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 12-15 (Шифр Б813239/2012/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: Розкрито основні засади і функції навчального діалогу, механізм його організації в моделі "запитання-відповідь" та його значення для активізації навчання хімії.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Величко, Людмила
Назва : Серкіт-тренінг у навчанні хімії
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31 (Шифр Б813239/2012/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Лукашова, Ніна
Назва : Взаємозв'зок навчання і розвитку учнів
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 32-37 (Шифр Б813239/2012/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті йдеться про те, що посиленої уваги в процесі вивчення фахової методики вимагає розвивальне навчання і насамперед проблемність як його важливий структурний елемент, що створює оптимальні умови для розвитку творчих можливостей учнів, їхньої самостійності та пізнавальної активності в процесі навчання хімії.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Мансуров, Батир
Назва : Модульне навчання. Добування і властивості циклоалканів
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 37-38 (Шифр Б813239/2012/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті пропонується розробка технології модульного навчання у процесі вивчення тем "Добування циклоалканів" і "Хімічні властивості циклоалканів".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Корнілов, Михайло
Назва : Заміщені функціональні похідні алканів : скільки їх?
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 46-47 (Шифр Б813239/2012/3)
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті розповідається про те, як знайти число ізомерів заміщених похідних алканів, що містять функціональні групи.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Титаренко, Наталя
Назва : Рівень сформованості хімічної компетентності в учнів 8 класів
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 16-22
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8 класів, які повинні оволодіти базовими знаннями з предметів, необхідних для подальшого вивчення предметів природничо-математичного циклу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Староста, Володимир
Назва : Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини.
Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Юзбашева, Галина
Назва : Диференційоване навчання хімії в гімназії
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 13-16 (Шифр Б813239/2013/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання, пропедевтика, допрофільне, профільне навчання, елективні курси
Анотація: У статті розкрито етапи організації диференційованого навчання в гімназії, а також зміст, форми і результати роботи педагогів з учнями.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Сьомик, Олена
Назва : Завдання з хімії, 7-8 класи
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 16-20 (Шифр Б813239/2013/1)
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті подані завдання з хімії, для учнів 7-8 класів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Вороненко, Тетяна
Назва : Екологічні поняття в темі "Кругообіг елементів у природі", 10 клас
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 27-31 (Шифр Б813239/2013/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті розглянуто один із основних елементів - Нітроген, що зумовлює існування живих організмів. У природі основна хімічна форма існування Нітрогену - це атмосферний азот. Він, як і більшість інших хімічних елементів, бере участь у великому і малому кругообігах речовин.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Грабовий, Андрій
Назва : Ефективність методики оновленого шкільного хімічного експерименту
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 31-35 (Шифр Б813239/2013/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімічний експеримент--методика експерименту--загальноосвітні навчальні заклади
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Величко, Людмила
Назва : Методична система навчання хімії : перезавантаження
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13 (Шифр Б813239/2013/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Юзбашева, Галина
Назва : Підготовка вчителя хімії до упровадження диференційованого навчання
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 20-22 (Шифр Б813239/2013/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання, самореалізація, освітня траєкторія, готовність учителя, мотивація
Анотація: Диференційоване навчання старшокласників загальноосвітньої школи зумовлює потребу в цілеспрямованому неперервному формуванні знань й умінь, які необхідні для вибору та опанування майбутньої професії. Важливим є не лише здобуті знання й уміння, а й їх реалізація.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.4
Автор(и) : Мансуров, Бакир
Назва : Модульне навчання хімії : завдання для визначення вихідних знань учнів
Місце публікування : Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 23-24 (Шифр Б813239/2013/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.262.4
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульне навчання--ізомерія--номенклатура--властивості
Анотація: Наведено завдання для вихідних знань учнів під час модульного вивчення алканів. Виконання та оцінювання знань самими учнями дадуть змогу перевірити, чи відповідають опорні знання засвоєнню нової теми. Складено завдання на виявлення знань про ізомерію, номенклатуру, властивості алканів.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волочаєва, Тетяна
Назва : Перші кроки в навчанні хіміїї
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 27-28 (Шифр Б813239/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті представлені перші кроки в навчанні хімії, як цікавої науки. Нерозуміння початкових хімічних понять призводить до відторгнення учнем хімії свідомо або несвідомо. Якщо учень не розуміє, що таке валентність, то далі вивчати хімію не має сенсу, бо формулу складної речовини учень не складе самостійно.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грабовий, Андрій
Назва : Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів математичної компетентності в шкільному курсі хімії
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 8-15 (Шифр Б813239/2019/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: Мета статті - розкрити теоретико-методичні засади використання хімічного експерименту з метою формування математичної компетентності учнів під час вивчення хімії у ВНЗ.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перешивана, Лариса
Назва : Тема уроку : "Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні волокна"
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 17-21 (Шифр Б813239/2019/4)
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті подано розробку уроку з хімії.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко, Тетяна
Назва : Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4 (Шифр Б813239/2019/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: Програма курсу призначена для учнів, які навчаються за рівнем стандарту і профільним рівнем. Мета курсу - сформувати в учнів предметні та ключові компетентності засобами розв'язування задач з хімії.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Староста, Володимир
Назва : Навчальні завдання з теми "Оксиген і кисень"
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 11-13 (Шифр Б813239/2019/3)
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті розгядаються деякі приклади завдань під час вивчення Оксигену та кисню.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грабовий, Андрій
Назва : Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії
Місце публікування : Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 14-17 (Шифр Б813239/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Методика навчання-- Хімія
Анотація: У статті описані техніки виконання хімічних досліджень. Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад використання навчального хімічного експерименту як засобу реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії.
Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)