Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Мобільний Інтернет<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Семенов, Г. А.
Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку [Текст] / Г. А. Семенов, О. О. Буднік> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2012. -
№ 2
. - С. 159-163 : рис. - Бібліогр.: с. 163 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Мобільний Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
мобільні оператори
--
маркетингові комунікації
--
широкосмуговий інтернет
Дод.точки доступу:
Буднік, О. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Расходов, Павло
.
Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 1
. - С. 23-24.
Рубрики:
Інтернет-маркетинг
Мобільний Інтернет
Реклама--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг
--
Персоналізований контент
--
Привабливий контент
Анотація:
У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гриник, Назар
.
Що нам готує мобільний 2011? [Текст] / Н. Гриник> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 1
. - С. 21-22. - Библиогр.: с. 22 (1 назв.)
Рубрики:
Мобільний маркетинг
Програмний продукт--Мобільний телефон
Мобільний Інтернет
Анотація:
У статті розглянуто нові програмні продукти, які використовуються в сучасних мобільних телефонах та можливості мобільного маркетингу, які з'являються завдяки цим послугам.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)