Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>S=Міжорганізаційні утворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій/О. Зозульов, О. Підмогильна // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 3.-С.41-48
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)