Пошуковий запит: (<.>S=Міжпредметні зв'язки -- Інтегроване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Падун Н.О. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема/Н. О. Падун, А. О. Падун // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.26-31
|
>2.
| Міжпредметні зв'язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти/підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ), 2018. т.№ 10.-С.2-12 (Вкладка№ 5)
|
>3.
| Карева С. В. Здійснення міжпредметної інтеграції через застосування методики CLIL/С. В. Карева // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 6.-С.2-9
|
>4.
| Пастушенко Використання есе у навчанні історії/Роман Пастушенко // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 18.-С.13-21
|
>5.
| Грачова Вічне джерело наснаги/Наталія Грачова // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 11.-С.32-34
|
>6.
| Шадріна Деякі аспекти гендерного навчання та виховання підлітків/Наталя Шадріна // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 19.-С.10-15
|
>7.
| Коробицька Гендерна справедливість як моральна цінність і показник моральності сучасного суспільства/Світлана Коробицька // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 19.-С.16-20
|
>8.
| Волянюк Шлях до гендерної рівності/Лілія Волянюк // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 19.-С.21-30
|
>9.
| Подобєд Ніч у музеї/Олена Подобєд // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.груд. (№ 23).-С.22-32
|
>10.
| Гаврилюк І. А. Smart shop: інтегроване заняття англійської й товарознавства/І. А. Гаврилюк // Педагогічна майстерня, 2019. т.груд. (№ 12).-С.32-35
|
>11.
| Шкіря Західні вартові/Наталка Шкіря // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 1.-С.16-27
|
>12.
| Коршунова Рок-музика й патріотичні настрої/Людмила Коршунова // Українська мова та література (Шкільний світ), 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.56-69
|
>13.
| Пудло "Жило-було Дієслово."/Діана Пудло // Українська мова та література (Шкільний світ), 2020. т.№ 5 (трав.).-С.20-29
|
>14.
| Войтюк "Корінь кожного гріха - у поганих думках"/Лілія Войтюк, Ольга Додрик // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.45-49
|
>15.
| Маєвська "На роздоріжжі двох світів: науки і життя"/Валентина Маєвська // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.26-30
|
>16.
| Ахунова Зоряні війни/Людмила Ахунова // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 3.-С.52-69
|
>17.
| Кравченко Українська поезія. Павло Тичина. Життя і творчість. Феномен "кларнетизму". Збірка "Сонячні кларнети". "Арфами, арфами.", "О панно Інно."/Ольга Кравченко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 5.-С.55-61
|
>18.
| Грачова Міжпредметна інтеграція як важливий чинник реалізації новітніх технологій на уроках зарубіжної літератури/Наталія Грачова // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 7/8.-С.14-19
|
>19.
| Пономаренко Поема Тараса Шевченка "Катерина": аспект неповної тотожності літературного сюжету з однойменною картиною автора/Олеся Пономаренко // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 7/8.-С.53-57
|
>20.
| Півнюк Билина - "найдухмяніша квітка народної поеззії"/Надія Півнюк // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 12.-С.22-26
|
|
|