Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (46)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Коростіль М. Інтерес до навчання/М. Коростіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.52-53
2.

Шульга В. Втілення ідеї синергетичної акмеології в освіті майбутнього. Особливості роботи експериментального навчального закладу над єдиною науково-методичною темою/Вікторія Шульга // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.33-44
3.

Рібуун Ю. Граматичні намистини для цікавої дитини. Дидактичні ігри для дітей 4-7 років/Ю. Рібуун // Палітра педагога. -Киев:Преса України, 2009,N N 4.-С.15-18.
4.

Панасюк З. Дослідницька робота-стимул науково-пізнавальної діяльності учня /З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.26-32.
5.

Заболтнєва А. Досягнення і проблеми впровадження технології "Особистісно зорієнтоване навчання й виховання "/Антоніна Заболотнєва // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.68-69
6.

Остапенко А. Засвоєння знань та освоєння вмінь: подібність і розходження процесів/А. Остапенко // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 7.-С.3-6
7.

Кудрявцева Т.Ю. Индуктор в технологии педагогической мастерской как средство мотивации/Т. Ю. Кудрявцева // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.22-25
8.

Инклюзивных классов станет больше // Юридическая консультация, 2017. т.авг. (№ 15).-С.9
9.

Инновации - дело вузов. Круглый стол проекта "Открытое правительство" // Экология и жизнь. -Москва:Экология и жизнь, 2012. т.№ 9.-С.40-43
10.

Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі пдготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності /С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
11.

Локутова О. А. Курси з сільського зеленого туризму/О. А. Локутова // Туризм сільський зелений. -Київ:Дім Сад Город, 2013. т.№ 1.-С.30-31
12.

Заєць В. Міжпредметні лінгвістичні лабороторії як форма інтегрування учнівських знань/В. Заєць // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2009,N N 7/8.-С.41-42.
13.

Пономарьова Г. Мотивація у виборі профілю навчання/Г. Пономарьова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 7.-С.11-16.
14.

Иоффе А.Н. Мотивация в обучении истории и обществознанию/А. Н. Иоффе // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.4-8
15.

Эсаулова В.В. Мотивация учащихся в форме творческого зачета (на примере обобщающего занятия по реформам Петра І)/В. В. Эсаулова // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.15-18
16.

Хорькова Л. Набуваємо знань граючись/Людмила Хорькова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.червень (N 23) .-С.11-12
17.

Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю /В. Кліменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
18.

Костишина В. Орієнтація навчально-виховного процесу на підвищення якості знаннь учнів/Віра Костишина // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.13-16
19.

Ковальова К. Підготовка студента - магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
20.

Войтович І. План науково - методичної роботи /І. Войтович // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 19/20 (липень).-С.34-39
 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)