Пошуковий запит: (<.>S=Навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Коростіль М. Інтерес до навчання/М. Коростіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.52-53
|
>2.
| Жигорева М.В. Социально значимые показатели интеграции детей со сложными нарушениями развития /М. В. Жигорева // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2009,N N 3.-С.139-144
|
>3.
| Зайцева Л.І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.27-37.
|
>4.
| Берко І. Шлях до реалізації творчої особливості /І. Берко // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.37-39.
|
>5.
| Голікова Л. Розвиток критичного мислення на уроках фізики /Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.33-36.
|
>6.
| Заєць В. Міжпредметні лінгвістичні лабороторії як форма інтегрування учнівських знань/В. Заєць // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2009,N N 7/8.-С.41-42.
|
>7.
| Засєкіна Т. Технологія навчання фізики у класах фізико-математичного профілю /Т. Засєкіна // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.49-51.
|
>8.
| Новоселецька Т. Технологія співробітництва індивідуальностей під час вивчення математики в умовах ліцею/Т. Новоселецька // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.46-48.
|
>9.
| Панасюк З. Дослідницька робота-стимул науково-пізнавальної діяльності учня /З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.26-32.
|
>10.
| Рібуун Ю. Граматичні намистини для цікавої дитини. Дидактичні ігри для дітей 4-7 років/Ю. Рібуун // Палітра педагога. -Киев:Преса України, 2009,N N 4.-С.15-18.
|
>11.
| Фатєєва В. Самостійна робота учнів у сучасній особистісно орієнтованій концепції викладання історії/В. Фатєєва // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.64-66.
|
>12.
| Скульська В.Є. Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого населення в сучасних умовах/В. Є. Скульська // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.62-68.
|
>13.
| Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю /В. Кліменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
|
>14.
| Ковальова К. Підготовка студента - магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
|
>15.
| Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі пдготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності /С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
|
>16.
| Цукерман Г.А. Развивающее обучение: генетико-моделирующий эксперимент/Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 4.-С.128-141.
|
>17.
| Беззуб`як М.Й. Соціум і соціальне навчання /М. Й. Беззуб`як // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.164-169
|
>18.
| Гульпа Л.Ю. Роль педагогічного спілкування у формуванні міжособистісної комунікативної компетенції/Л. Ю. Гульпа // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.33-36
|
>19.
| Иоффе А.Н. Мотивация в обучении истории и обществознанию/А. Н. Иоффе // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.4-8
|
>20.
| Кудрявцева Т.Ю. Индуктор в технологии педагогической мастерской как средство мотивации/Т. Ю. Кудрявцева // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.22-25
|
|
|