Пошуковий запит: (<.>S=Навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Беззуб`як М.Й. Соціум і соціальне навчання /М. Й. Беззуб`як // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.164-169
|
>2.
| Березівська Т. Щоб навчити інших, треба самому багато знати/Т. Березівська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 7.-С.71-74
|
>3.
| Берко І. Шлях до реалізації творчої особливості /І. Берко // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.37-39.
|
>4.
| Войтович І. План науково - методичної роботи /І. Войтович // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 19/20 (липень).-С.34-39
|
>5.
| Голікова Л. Розвиток критичного мислення на уроках фізики /Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.33-36.
|
>6.
| Гульпа Л.Ю. Роль педагогічного спілкування у формуванні міжособистісної комунікативної компетенції/Л. Ю. Гульпа // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.33-36
|
>7.
| Жигорева М.В. Социально значимые показатели интеграции детей со сложными нарушениями развития /М. В. Жигорева // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2009,N N 3.-С.139-144
|
>8.
| Заєць В. Міжпредметні лінгвістичні лабороторії як форма інтегрування учнівських знань/В. Заєць // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2009,N N 7/8.-С.41-42.
|
>9.
| Заболтнєва А. Досягнення і проблеми впровадження технології "Особистісно зорієнтоване навчання й виховання "/Антоніна Заболотнєва // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.68-69
|
>10.
| Зайцева Л.І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.27-37.
|
>11.
| Засєкіна Т. Технологія навчання фізики у класах фізико-математичного профілю /Т. Засєкіна // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.49-51.
|
>12.
| Инклюзивных классов станет больше // Юридическая консультация, 2017. т.авг. (№ 15).-С.9
|
>13.
| Инновации - дело вузов. Круглый стол проекта "Открытое правительство" // Экология и жизнь. -Москва:Экология и жизнь, 2012. т.№ 9.-С.40-43
|
>14.
| Иоффе А.Н. Мотивация в обучении истории и обществознанию/А. Н. Иоффе // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.4-8
|
>15.
| Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю /В. Кліменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
|
>16.
| Ковальова К. Підготовка студента - магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
|
>17.
| Коростіль М. Інтерес до навчання/М. Коростіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.52-53
|
>18.
| Косенкова І. Робота над науково - методичною проблемою/Інна Косенкова // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.17-19
|
>19.
| Костишина В. Орієнтація навчально-виховного процесу на підвищення якості знаннь учнів/Віра Костишина // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.13-16
|
>20.
| Котенко В. Прощавай, початкова школо!/В. Котенко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 7.-С.39-41
|
>21.
| Крючкова І. Технологія Школи завтрішнього дня/Ірина Крючкова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 26 (липень).-С.6-10
|
>22.
| Кудрявцева Т.Ю. Индуктор в технологии педагогической мастерской как средство мотивации/Т. Ю. Кудрявцева // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.22-25
|
>23.
| Куликова Л.Б. Создание научной и учебно-методической литературы по античной истории, мифологии и культуре, класическим древностям в ХVІІІ - ХІХ вв./Л. Б. Куликова // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.139-147
|
>24.
| Ламакіна С. Робота над проблемою школи/Світлана Ламакіна, Людмила Мединська // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 8 (серпень).-С.8-12
|
>25.
| Локутова О. А. Курси з сільського зеленого туризму/О. А. Локутова // Туризм сільський зелений. -Київ:Дім Сад Город, 2013. т.№ 1.-С.30-31
|
>26.
| Ляпина Н.Н. Структурированая дискуссия и другие способы развития мотивации /Н. Н. Ляпина // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.9-14
|
>27.
| Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі пдготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності /С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
|
>28.
| Новоселецька Т. Технологія співробітництва індивідуальностей під час вивчення математики в умовах ліцею/Т. Новоселецька // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.46-48.
|
>29.
| Остапенко А. Засвоєння знань та освоєння вмінь: подібність і розходження процесів/А. Остапенко // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 7.-С.3-6
|
>30.
| Панасюк З. Дослідницька робота-стимул науково-пізнавальної діяльності учня /З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.26-32.
|
|
|