Пошуковий запит: (<.>S=Обдаровані діти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кулемзина А. Учителя об одаренных детях (глазами психолога-консультанта)/А. Кулемзина // Народное образование. -Москва:Народное образование, 2009,N N 2.-С.236-246
|
>2.
| Янковчук М.М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/М. М. Янковчук // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.68-71
|
>3.
| Азаров Ю. Ускоренное выявление и развитие детских дарований/Ю. Азаров // Воспитание школьников, 2009. т.№ 1.-С.25-30
|
>4.
| Заіка В. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей/В. Заіка, С. Мерцалов // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 4.-С.10-15
|
>5.
| Свиридова И.А. Деятельность Кемеровского государственного университета по работе с одаренными детьми/И. А. Свиридова // Alma mater. -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 11.-С.16-19.
|
>6.
| Гончарук М. Обдарована дитина - гідне майбутнє країни /М. Гончарук // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 5.-С.135-137.
|
>7.
| Шумакова Н.Б. Гендерные особенности в развитии исследовательской позиции одаренных шкоьников/Н. Б. Шумакова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 2.-С.56-64.
|
>8.
| Ігнатенко Н. Обдарованість/Наталія Ігнатенко // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 ( липень).-С.22-23
|
>9.
| Давидюк С. Г. Особливості підготовки студентів - психологів до роботи з обдарованими дітьми/С. Г. Давидюк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 8.-С.77-79
|
>10.
| Третяк Т. Допомога обдарованим дітям, як зазнали психологічного насильства в сім'ї/Т. Третяк // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2011,N N 1.-С.13-16.
|
>11.
| Гуменюк Н. Розвиток творчої співпраці вчителів та учнів/Наталія Гуменюк // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 21 (липень) .-С.8
|
>12.
| Стара Л. Обдаровані діти. Корекційно-розвивальне заняття/Людмила Стара // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.50-55
|
>13.
| Волошин Оксана Обдаровані діти - майбутнє України. Заняття з елементами тренінгу/Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 20.-С.17-22
|
>14.
| Туріщева Л. В. Обдарований - це про що? Чи про кого?/Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу, 2012. т.№ 11.-С.Вкладка. - С.6-10
|
>15.
| Тащиан А. Діти кольору ультрамарин/Аліна Тащиан // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 10.-С.Вкладка. - 21-24
|
>16.
| Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/А. А. Давиденко // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 7.-С.34-37
|
>17.
| Комаровська О. Кардіограма таланту: творчий портрет обдарованої особистості/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 2.-С.60-62
|
>18.
| Ковшова О. "Обдарована" програма: як фінансувати/О. Ковшова // Місцеве самоврядування, 2017. т.січ. (№ 1).-С.9-12
|
>19.
| Чи можу я виховати обдаровану дитину: перевірка за тестом Девіда Льюїса // Музичний керівник, 2018. т.№ 2.-С.14-15
|
>20.
| Кучеренко М. Обдарованість - виявити, зрозуміти, підтримати/М. Кучеренко // Музичний керівник, 2018. т.№ 2.-С.4-13
|
|
|