Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Вчитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.

Мацковська Імідж педагога - запорука професійного успіху/Тетяна Мацковська // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.1-3
2.

Добровольська С. В. Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя/С. В. Добровольська // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 4.-С.2-4 (Дод.)
3.

Богосвятська А.-М. Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя/Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2016. т.№ 9.-С.23-29
4.

Богосвятська А.-М. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку/А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 3.-С.14-19
5.

Балютіна Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення/Катерина Балютіна // Початкова школа, 2018. т.№ 8.-С.50-54
6.

Митник О. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства/Олександр Митник, Світлана Манзер, Наталія Цілик // Початкова школа, 2017. т.№ 2.-С.6-9.
7.

Лящук Використання ідей В. О. Сухомлинського у формуванні педагогічної компетентності вчителя/Любов Лящук // Початкова школа, 2019. т.№ 9.-С.1-4
8.

Ігнатенко Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя/Галина Ігнатенко, Олександр Ігнатенко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.45-49.
9.

Куліненко Гуманістична спрямованість діяльності вчителя/Л.Куліненко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.72-76
10.

Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.33-35
11.

Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа, 2013. т.№ 7.-С.45-47
12.

Мартиненко С. Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.1-2
13.

Мартиненко С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.49-50
14.

Мартиненко С. Діагностування "професійного вигорання" вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.14-16.
15.

Савченко О. Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя/Олександр Савченко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.7-11.
16.

Кельнер С. С. Долаємо бар’єри труднощів/С. С. Кельнер // Фізичне виховання в школах України, 2018. т.№ 4.-С.35-39.
17.

Кисла Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів/Наталія Кисла // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.63-65.
18.

Синишин Л. Можливості використання персонального комп'ютера вчителями початкової школи/Леся Синишин // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.50-52
19.

Юзбашева Г. С. Науково-методична готовність учителя до якісної освіти/Г. С. Юзбашева // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.7-8
20.

Пастушенко Н. Невичерпне джерело педагогічної мудрості/Н. Пастушенко // Педагогічна думка. -Київ:Педагогічна думка, 2011,N N 1.-С.5-23.
 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)