Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Вчитель<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мацковська Імідж педагога - запорука професійного успіху/Тетяна Мацковська // Початкова школа, 2019. т.№ 5.-С.1-3
|
>2.
| Добровольська С. В. Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя/С. В. Добровольська // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 4.-С.2-4 (Дод.)
|
>3.
| Богосвятська А.-М. Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя/Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2016. т.№ 9.-С.23-29
|
>4.
| Богосвятська А.-М. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку/А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 3.-С.14-19
|
>5.
| Балютіна Актуальні проблеми початкової школи і шляхи їх вирішення/Катерина Балютіна // Початкова школа, 2018. т.№ 8.-С.50-54
|
>6.
| Митник О. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства/Олександр Митник, Світлана Манзер, Наталія Цілик // Початкова школа, 2017. т.№ 2.-С.6-9.
|
>7.
| Лящук Використання ідей В. О. Сухомлинського у формуванні педагогічної компетентності вчителя/Любов Лящук // Початкова школа, 2019. т.№ 9.-С.1-4
|
>8.
| Ігнатенко Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя/Галина Ігнатенко, Олександр Ігнатенко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.45-49.
|
>9.
| Куліненко Гуманістична спрямованість діяльності вчителя/Л.Куліненко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.72-76
|
>10.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.33-35
|
>11.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа, 2013. т.№ 7.-С.45-47
|
>12.
| Мартиненко С. Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.1-2
|
>13.
| Мартиненко С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.49-50
|
>14.
| Мартиненко С. Діагностування "професійного вигорання" вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.14-16.
|
>15.
| Савченко О. Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя/Олександр Савченко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.7-11.
|
>16.
| Кельнер С. С. Долаємо бар’єри труднощів/С. С. Кельнер // Фізичне виховання в школах України, 2018. т.№ 4.-С.35-39.
|
>17.
| Кисла Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів/Наталія Кисла // Початкова школа, 2020. т.№ 11/12.-С.63-65.
|
>18.
| Синишин Л. Можливості використання персонального комп'ютера вчителями початкової школи/Леся Синишин // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.50-52
|
>19.
| Юзбашева Г. С. Науково-методична готовність учителя до якісної освіти/Г. С. Юзбашева // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.7-8
|
>20.
| Пастушенко Н. Невичерпне джерело педагогічної мудрості/Н. Пастушенко // Педагогічна думка. -Київ:Педагогічна думка, 2011,N N 1.-С.5-23.
|
|
|