Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Вчитель<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Савченко О. Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя/Олександр Савченко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.7-11.
|
>2.
| Пастушенко Н. Невичерпне джерело педагогічної мудрості/Н. Пастушенко // Педагогічна думка. -Київ:Педагогічна думка, 2011,N N 1.-С.5-23.
|
>3.
| Добровольська С. В. Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя/С. В. Добровольська // Фізичне виховання в школах України, 2011. т.№ 4.-С.2-4 (Дод.)
|
>4.
| Синишин Л. Можливості використання персонального комп'ютера вчителями початкової школи/Леся Синишин // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.50-52
|
>5.
| Юзбашева Г. С. Науково-методична готовність учителя до якісної освіти/Г. С. Юзбашева // Географія та економіка в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.7-8
|
>6.
| Седова Н. Сучасний учитель початкових класів у діалозі із В. О. Сухомлинським/Наталія Седова, Галія Грабова // Початкова школа, 2012. т.№ 9.-С.16-21.
|
>7.
| Калошин В. Ф. Рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Фізичне виховання в школах України, 2013. т.№ 1.-С.30-37
|
>8.
| Ратушинська А. Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти/Анастасія Ратушинська // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.12-15
|
>9.
| Завалевський Ю. Становлення конкурентоспроможного педагога в сучасному навчальному закладі/Юрій Завалевський // Початкова школа, 2012. т.№ 12.-С.4-6.
|
>10.
| Куліненко Гуманістична спрямованість діяльності вчителя/Л.Куліненко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 1.-С.72-76
|
>11.
| Богосвятська А.-М. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку/А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 3.-С.14-19
|
>12.
| Про підсумки 2-го етапу Всеукраїнського конкурсу "Парк педагогічної майстерності" : наказ № 426 від 10.04.2013 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2013. т.№ 11.-С.4-10.
|
>13.
| Мартиненко С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.49-50
|
>14.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко // Початкова школа, 2013. т.№ 7.-С.45-47
|
>15.
| Антонець М. Проблема розвитку творчої особистості вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського/Михайло Антонець // Початкова школа, 2013. т.№ 9.-С.4-6
|
>16.
| Лактіонова Т. Поради молодому вчителю/Тетяна Лактіонова // Початкова школа, 2013. т.№ 12.-С.49-50
|
>17.
| Мартиненко С. Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.1-2
|
>18.
| Мартиненко С. Діагностування "професійного вигорання" вчителя початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 1.-С.14-16.
|
>19.
| Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.1
|
>20.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.33-35
|
|
|