Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Процес навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-30
>
1.
Ускова А. Як зробити дитину успішною у школі/А. Ускова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.50-53
>
2.
Білозуб Н. Як уникати помилок у навчанні/Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 12.-С.46-47
>
3.
Титар О. Інтеграція навчального процесу/О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 3.-С.43-45
>
4.
Пашкова Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта/Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.14
>
5.
Карпенко О. Сучасне формулювання мети навчального заняття/О. Карпенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.15-17
>
6.
Оцінка сучасного вчителя очима учня, колег, батьків // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.15
>
7.
Амерханян С. Інтегрований урок як сучасний/С. Амерханян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.60-64
>
8.
Петрикова Н. Пізнавальна активність учнів/Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.45-50
>
9.
Ільченко О. Використання web-квестів/О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.30-31
>
10.
Хайчіна Ю. Запитання - вибір напрямку до відповіді/Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 11.-С.53-57
>
11.
Мовчан Г. В. Як навчитися вчитися/Г. В. Мовчан // Виховна робота в школі, 2013. т.№ 3.-С.36-42
>
12.
Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки/Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 2.-С.64-65
>
13.
Ширяева О. Обучение в современной школе/О. Ширяева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 6.-С.8-9
>
14.
Синячев И. Главная цель дидактического кода УВК (часть 2)/И. Синячев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 6.-С.10-15
>
15.
Сметанина Т. Стимули й антистимули/Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 5.-С.82
>
16.
Долгова В. Індивідуалізоване навчання як стратегія/В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 3.-С.40-41
>
17.
Гончарик Н. Подарувати учню крила/Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 4.-С.8-10
>
18.
Петрикова Н. Учити учнів учитись/Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 4.-С.15
>
19.
Франко В. Магнітоскопія як складова інтелекту/В. Франко, М. Гурільова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 10.-С.73-74
>
20.
Гладун Ю. Підвищення ефективності навчального процесу/Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 11.-С.24-29
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-30
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)