Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Процес навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30 |
>1.
| Ускова А. Як зробити дитину успішною у школі/А. Ускова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.50-53
|
>2.
| Білозуб Н. Як уникати помилок у навчанні/Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 12.-С.46-47
|
>3.
| Титар О. Інтеграція навчального процесу/О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 3.-С.43-45
|
>4.
| Пашкова Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта/Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.14
|
>5.
| Карпенко О. Сучасне формулювання мети навчального заняття/О. Карпенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2012. т.№ 4.-С.15-17
|
>6.
| Оцінка сучасного вчителя очима учня, колег, батьків // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.15
|
>7.
| Амерханян С. Інтегрований урок як сучасний/С. Амерханян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 7/8.-С.60-64
|
>8.
| Петрикова Н. Пізнавальна активність учнів/Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.45-50
|
>9.
| Ільченко О. Використання web-квестів/О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.30-31
|
>10.
| Хайчіна Ю. Запитання - вибір напрямку до відповіді/Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 11.-С.53-57
|
>11.
| Мовчан Г. В. Як навчитися вчитися/Г. В. Мовчан // Виховна робота в школі, 2013. т.№ 3.-С.36-42
|
>12.
| Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки/Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 2.-С.64-65
|
>13.
| Ширяева О. Обучение в современной школе/О. Ширяева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 6.-С.8-9
|
>14.
| Синячев И. Главная цель дидактического кода УВК (часть 2)/И. Синячев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 6.-С.10-15
|
>15.
| Сметанина Т. Стимули й антистимули/Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 5.-С.82
|
>16.
| Долгова В. Індивідуалізоване навчання як стратегія/В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 3.-С.40-41
|
>17.
| Гончарик Н. Подарувати учню крила/Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 4.-С.8-10
|
>18.
| Петрикова Н. Учити учнів учитись/Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 4.-С.15
|
>19.
| Франко В. Магнітоскопія як складова інтелекту/В. Франко, М. Гурільова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 10.-С.73-74
|
>20.
| Гладун Ю. Підвищення ефективності навчального процесу/Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 11.-С.24-29
|
>21.
| Соляник Н. Міжпредметні зв’язки соціально-гуманітарного циклу/Н. Соляник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 12.-С.57-59
|
>22.
| Савчук Т. Стимулювання навчальної діяльності учнів/Т. Савчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 7/8.-С.61-62
|
>23.
| Корсак О. Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді/О. Корсак // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 12.-С.53-61
|
>24.
| Журавльова С. Як попередити шкільну неуспішність/С. Журавльова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2015. т.№ 4.-С.25-28
|
>25.
| Касянчук Г. Багатомірна педагогічна технологія/Г. Касянчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 11-12.-С.28-30
|
>26.
| Домашич Правильна організація домашнього завдання/Мирослава Домашич // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 2.-С.17-25
|
>27.
| Санкович Концепт дидактики у контексті сучасних цивілізаційних викликів/Марія Санкович // Історія в рідній школі, 2020. т.№ 1.-С.33-36
|
>28.
| Козієва Мотивація як гачок для "лову" учнів/Віталіна Козієва // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 5 (трав.).-С.23-27
|
>29.
| Мальована О. І. Розвиток компетентностей - вимога сьогодення/О. І. Мальована // Зарубіжна література в школі, 2020. т.№ 21/22.-С.4-11
|
>30.
| Клименко І. М. Нестандартний урок зарубіжної літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів/І. М. Клименко // Зарубіжна література в школі, 2020. т.№ 21/22.-С.21-31
|
|