Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільна -- Сенсорне виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лук'янова Світлана
Назва : Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 25. (Шифр Д654208/2013/5)
ББК : 74.100.5
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Засоби навчання
Педагогіка-- Дошкільна-- Сенсорне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичний посібник--емоції--міміка
Анотація: Подано опис дидактично-розвивльного посібника, мета якого - розвивати інтерес дитини до свого внутрішнього світу, формувати вміння розуміти власні почуття; розвивати уяву, увагу; формувати психологічну готовність до школи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1
Автор(и) : Волошина Надія
Назва : Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 20-22. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2013/12). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Сенсорне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактична гра--сенсорний розвиток--дидактичний посібник
Анотація: Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.10
Автор(и) : Прибильська Наталія, Проценко Наталія
Назва : Сенсорне виховання в педагогіці Монтессорі
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 9-11. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д0013-ЖУ/2014/8). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.10
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Сенсорне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): процес навчання--сенсорний розвиток--розвиток відчуттів--сенсорні матеріали--дидактичний матеріал
Анотація: Виховання відчуттів - один з базових принципів системи Марії Монтессорі, що ґрунтується на засадах антропологіїї, фізіології, анатомії та психології. Для задоволення потреб дитини в розвитку відчуттів і для дослідження навколишнього середовища педагог створила унікальні сенсорні матеріали - своєрідні еталони тих чи інших ознак предметів навколишнього світу. Фахівці з Монтессорі-педагогіки розповідають про особливості цієї методики.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)