Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне виховання -- Саморозвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ладивір С.
Назва : Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 6-9 (Шифр Д654208/2011/4)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
Предметні рубрики: Психологія-- Дитяча-- Саморозвиток
Педагогіка-- Дошкільне виховання-- Саморозвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--допитливість--індивідуалізація освітнього процесу
Анотація: Як навчити дитину бачити велетенський світ в єдності та взаємозв'язку? Як допомогти їй пізнати цей світ на власному досвіді? Гуманно-особистісна педагогіка передбачає проектування формату суб'єкт-суб'єктних взаємин, в яких дитина має повне право на свободу прояву власного "Я". Тож дуже важливо, щоб дорослі розуміли, якою має бути педагогічна модель взаємин з малюком, щоб забезпечити повноцінну реалізацію його "Я" та розвиток здібностей. Про це йдеться в статті.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)