Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне виховання -- Статеве<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Цибко, Л.
    Юні леді та джентельмени : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Лариса Цибко, Валентина Микитченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 22-23.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Соціальне--Гендерне
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве

Кл.слова (ненормовані):
хлопчики -- дівчатка -- чемність -- ввічливість
Анотація: Розробка заняття, мета якого - розширювати й закріплювати уявлення дітей про себе як особу певної статі; продовжувати формувати дружні взаємини між дівчатками й хлопчиками; розвивати вміння враховувати особливості одне одного, пов'язані зі статтю; виховувати повагу до осіб протилежної статі, чемність, культуру поведінки.


Дод.точки доступу:
Микитченко, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Цибко, Л.
    Граємо в дорослих: я буду жінкою, я буду чоловіком : заняття для середньої групи [Текст] / Лариса Цибко, Валентина Микитченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 20-21.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Соціальне
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве

Кл.слова (ненормовані):
роль чоловіка -- роль жінки -- логіко-математичний розвиток -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- художньо-естетичний розвитк
Анотація: Розробка заняття, мета якого - формувати у дітей уявлення про соціальні ролі чоловіка та жінки, професійну діяльність жінок та чоловіків; учити утворювати послідовність і групувати предмети за спільними ознаками; поповнювати словниковий запас дієсловами; формувати рухову активність; активізувати творчу уяву та фантазію; формувати вміння добирати до силуетів хлопчика та дівчинки спецодяг представників різних професій та ін.


Дод.точки доступу:
Микитченко, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Загранична, С.
    Я - хлопчик, я - дівчинка : заняття для середньої групи [Текст] / Світлана Загранична // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 22-23.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
хлопчики -- дівчатка -- сміливий -- витривалий -- ніжна -- лагідна -- дидактична гра
Анотація: Розробка заняття, мета якого - допомогти дітям усвідоми, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; розвивати вміння орієнтуватись у стереотипах жіночої і чоловічої поведінки та у виборі статевих ролей; виховувати повагу до протилежної статі та ін.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кубриченко, Т.
    Гендерний розвиток дівчинки [Текст] / Тетяна Кубриченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве
   Психологія--Дитяча--Психологія статі

Кл.слова (ненормовані):
гендерна психологія -- статева роль -- психологічна стать -- жіноча роль -- жіночність -- гендерна просвіта
Анотація: В статті йдеться про те, як і коли відбувається становлення жіночого єства у дівчаток, що і як впливає на нього, а також про роль сім'ї у засвоєнні дівчинкою жіночої ролі.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Коваленко, А.
    У Країні хлопчиків і дівчаток : заняття для молодшої групи [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 3. - С. 20-22.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
хлопчики -- дівчатка -- розвивальні ігри -- пальчикова гімнастика
Анотація: Розробка заняття, мета якого - збагачувати уявлення дошкільнят про те, що люди бувають різної статі: чоловічої та жіночої; закріплювати статеве самоусвідомлення за певними ознаками:одяг, зачіска, ім'я; розвивати вміння виразно проявляти своє позитивне ставлення до людей протилежної статі; виховувати повагу одне до одного та ін.


Дод.точки доступу:
Загранична , С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)