Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривонос Леся, Білогрищенко Алла
Назва : Снігова лабораторія : експериментально-дослідницька діяльність для дітей молодшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 18-19. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2016/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумове виховання--досідна діяльність дітей--дослід зі снігом--розвиток мислення
Анотація: Пропонується один із варіантів експерементально-дослідницької діяльності дітей молодшої групи - проведення дослідів зі снігом. Мета такої діяльності - розширювати уявлення дітей про сніг як природне явище, його утворення, властивості; залучати малят до елементарної експерментально-дослідницької діяльності - визначення властивостей природних матеріалів, порівняння їх між собою; вчити робити висновки на основі практичної діяльності; розвивати сенсорну сферу дітей шляхом залучення різних видів аналізаторів до обстеження природних матеріалів; стимулювати творчу активність та ін.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рожко Алла, Волощук Вікторія
Назва : Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 (Шифр Д654208/2017/5)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Організація занять
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): театралізована діяльність--художня культура--розвиток мислення
Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)