Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
39
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-39
>
1.
Сарапулова, Є.
Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова> // Дошкільне виховання. - 2011. -
№ 11
. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання віршів
--
рима
--
ритм
--
гра
--
емоційне сприймання
--
робота над піснею
Анотація:
"Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Вірясова, Т.
Весну ми любимо, словом голубимо : мовленнєве заняття природничої тематитки для середньої групи [Текст] / Таїсія Вірясова, Марина Лиморенко, Галина Дмитрієва> // Дошкільне виховання. - 2011. -
№ 5
. - С. 26-27.
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
весна
--
мовлення
--
мовленнєва активність
--
словниковий запас
--
прикметники
--
іменники
Анотація:
Розробка заняття, мета якого - узагальнювати й розширювати знання дітей про весняні явища природи, садові та лісові квіти, про комах; збагачувати словниковий запас дітей іменниками зі зменшувально-пестливими суфіксами, прикметниками, дієсловами; стимулювати мовленнєву активність; розвивати зорове й слухове сприймання; виховувати любов до природи та ін.
Дод.точки доступу:
Лиморенко, М.; Дмитрієва, Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гандзюк, С.
Зима розважальна. Рухлива й навчальна : логоритмічне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Гандзюк> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 1
. - С. 28-29
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне
Кл.слова (ненормовані):
увага
--
мовленнєві вправи
--
логоритміка
--
рухові вправи
--
ритм
Анотація:
Подано зразок веселого тематичного логаритмічного заняття, мета якого - розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, міміку, слухову увагу, координацію рухів, орієнтацію в просторі; вправляти дітей у складанні речень, діалогічному мовленні; формувати правильну поставу, регулювати м'язовий тонус та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Наливайко, С.
Зимові пошуки Піскунчика : заняття з розвитку діалогічного мовлення з використанням піско- та сніготерапії для молодших дошкільнят [Текст] / Світлана Наливайко, Ірина Висоцька> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 1
. - С. 26-27
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
гра зі снігом
--
ігри з піском
--
мовлення
Анотація:
Пропонується розробка заняття, мета якого - формувати у дітей мовленнєву і комунікативну компетентність, уміння вести бесіду; закріплювати уявлення про зиму ; розвивати зв'язне діалогічне, описове, доказове мовлення; спонукати дітей до експерементально-дослідної діяльності, виконання різноманітних дій з піском і снігом; розвивати уяву, фантазію, увагу та ін.
Дод.точки доступу:
Висоцька, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Богуш, Алла
Мовленнєвий портрет п'ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2013. -
№ 7
. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
звукова культура мовлення
--
зв'язне мовлення
Анотація:
В статті йдеться про мовленнєву особистість п'ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Коперсако, Ольга
.
У пошуках зими: подорож до диво-островів : комплексне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коперсако> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 11
. - С. 30-32
ББК
74.102
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання розповіді
--
фізкультхвилинка
--
дидактична гра
--
мовленнєва гра
Анотація:
Подано розробку комплексного заняття для старших дошкільнят, мета якого - закріплювати вміння дітей правильно артикулювати та виділяти в словах голосні, тверді та м'які приголосні звуки; продовжувати вчити визначати короткі й довгі слова; вчити доречно використовувати інтонацію, силу голосу, міміку, жести; розвивати діалоггічне і монологічне мовлення дітей, звуковимову, фонематичний слух, мовленнєве дихання; виховувати уміння співпрацювати та ін.
Знайти схожі
>
7.
Надворна, Олена
Розвиток мовлення в системі Монтессорі [Текст] / Олена Надворна> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 8
. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма
--
Монтессорі-група
Анотація:
У статті розкрито тонкощі мовленнєвої роботи за методикою Мотессорі. Описано особливості спілкування дітей у Монтессорі-групах, перелічуються етапи підготовки руки до письма.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Козбур, Аліна
Розумний равлик : посібник для старших дошкільнят [Текст] / Аліна Козбур> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 4
. - С. 15 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
посібник для мовленнєвого розвитку
Анотація:
Подано опис посібника, який можна виготовити з деревини, пластику чи картону. Мета його - спонукати дітей складати описові розповіді на запропоговану тему; закріплювати вміння розрізняти живі і неживі об'єкти, ставити до них запитання "хто?", "що?"; збагачувати словниковий запас; закріплювати вміння дітей ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення; виховувати потребу в спілкуванні з природою та ін.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Гусєва, О.
Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 5
. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Педагогіка--Дефектологія--Логопедія
Кл.слова (ненормовані):
дисграфія
--
комп'ютерні ігри
--
фонематичний слух
--
зорова увага
Анотація:
Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Євдокимова, Наталія
Осінь проводжаємо, зиму зустрічаємо : тематичне заняття з розвитку мовлення (граматика) для старших дошкільнят [Текст] / Наталія Євдокимова> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 11
. - С. 29-31
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
чистомовки
--
фізкульхвилинка
Анотація:
Подано зразок заняття з розвитку мовлення для старших дошкільнят, мета якого - розвивати фонематичний слух дітей, ритм мовлення; продовжувати вправляти у диференціації на слух звуків [ш] [с] [ж] [з] у словах, чистомовках; збагачувати активний словник дітей дієсловами теперішнього, минулого і майбутнього часу, вчити узгоджувати їх з іменниками; вправляти в утворенні форм однини та множини минулого і майбутнього часу; продовжувати вчити складати прості речення запропонованими іменниками, дієсловами різного часу; виховувати дружні стосунки та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Зінчук, Валентина
Казка розуму вчить : використання прийомів ТРВЗ у роботі над казкою [Текст] / Валентина Зінчук> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 11
. - С. 22-25
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення
--
робота над казкою
--
навчання читання
Анотація:
Подано опис роботи над казкою з дітьми середньої та старшої груп з використанням прийомів ТРВЗ та методики аналізу літературних творів "Казко, відчинись!" І. Мурашковсьвої. Опис прийомів та форм роботи з дітьми розкрито на прикладі казки В. Сухомлинського "Старий пень".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Шевцова, Тетяна
Сторінками улюблених казок : інтегроване заняття для старших дошкільнят з використанням елементів технології Л. Фесюкової [Текст] / Тетяна Шевцова> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 1
. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
вивчення казки
--
фізкульхвилинка
--
дидактична гра
--
виховання казкою
--
моральне виховання
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільня, мета якого - стимулювати пізнавальну активність дітей; розвивати зв'язне діалогічне та монологічне мовлення, творче мислення, пам'ять, уяву, увагу, пізнавальний інтерес; заохочувати допитливість; виховувати кращі моральні риси, інтерес до логіко-математичних завдань; активізувати й збагачувати словник дітей (антонімами, синонімами, багатозначними словами, порівняннями); закріплювати знання змісту народних казок; формувати навички пояснювального мовлення та ін.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
13.
Луценко, Ірина
Спілкуємося на рівних : організація комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільнят на засадах дитиноцентризму [Текст] / Ірина Луценко> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 1
. - С. 5-10 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Анотація:
В статті йдеться про організацію комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільнят на засадах дитиноцентризму. Фахівець в галузі комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільнят розповідає про організацію спілкування педагога з дітьми та вихованців між собою, про прийоми і форми цієї роботи та труднощі, з якими зіштовхуються педагоги при встановленні суб'єкт-суб'єктивних відносин з вихованцями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
14.
Лавриненко, Оксана
Беремо висоту на ймення "Р" [Текст] / Оксана Лавриненко> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 3
. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.12
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Педагогіка--Логопедія
Кл.слова (ненормовані):
вимова звуку "Р"
--
фонематична увага
--
гаркава вимова
--
логопедичні вправи
--
фізіологічні вправи для язичка
Анотація:
У статті розглянуто основні аспекти спільної роботи батьків і логопеда з формування у дітей правильної вимови звука [р].
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
15.
Шкрябець, Неля
Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) [Текст] / Неля Шкрябець> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 9
. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедичне заняття
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня, мета якого - активізувати набуті дітьми знання з теми "Осінь"; вправляти у правильній вимові звука [ж] у словосполученнях та реченнях; формувати вміння складати розповідь з опорою на малюнки; узгоджувати прикметники з іменниками, вживати прийменники "на", "під", "біля" "у", "в"; розвивати фонематичний слух, мислення, дрібну моторику; формувати навички самоконтролю за правильною вимовою; виховувати бажання працювати в колективі слухати і чути одне одного.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Якимчук, Ганна
До школи підготовленими : профілактика дислексії та дисграфії [Текст] / Ганна Якимчук> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 7
. - С. 19-21
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
дислексія
--
дисграфія
--
профілактика порушення писемного мовлення
Анотація:
В статті розглядається проблема дислексії та дисграфії у дітей. Подаються рекомендації для запобігання порушенням писемного мовлення до початку шкільного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Дмітрієнко, Ольга
Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Дмітрієнко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 8
. - С. 22-24
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
методична робота
--
звукова культура мовлення
--
семінар-практикум
--
методи навчання
--
використання фрольклору у вивченні мови
Анотація:
Подано приклад проведення семінару-практикуму для вихователів. Мета його - активізувати знання педагогів з питань формування в дітей звукової культури мовлення засобами дитячого фольклору; спонукати до використання в роботі сучасних методів та прийомів; сприяти підвищенню рівня фахової майстерності педагогів, формуванню практичних навичок роботи та впровадженню набутого досвіду у власну діяльність; заоохочувати учасників до творчого самовираження та самовдосконалення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Коротка, Ольга
Прогулянка до старого дуба : заняття для дітей старшої групи з ФФНМ (диференціація звуків [д-д'] і [т-т'] [Текст] / Ольга Коротка> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 10
. - С. 30-31
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діти із ФФНМ
--
логопедична робота
--
відхилення в розвитку мовлення
--
звуковий аналіз слів
--
складання речення за схемою
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей старшої групи з ФФНМ, мета якого - ознайомлювати дітей з артикуляцією звуків [д-д']; навчити вирізняти їх серед інших звуків у складах та словах, диференціювати звуки [д-д'] і [т-т']; спонукати до правильної звуковимови; вчити вживати прийменники, відповідати на запитання повним реченням; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, знання про терді та м'які приголосні; вчити складати речення за схемою; розвивати мовленнєву активність, артикуляційну та дрібну моторику; спонукати до активності та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Фетисенко, Ірина
Летять, летять сніжинки. : бінарне логоритмічне заняття для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Фетисенко, Тетяна Рагутько> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 12
. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедична робота
--
мовленнєва компетентність
--
артикуляційна гімнастика
Анотація:
Подано розробку логоритмічного заняття для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати формувати мовленнєву діяльність і комунікативну компетентність дітей з вадами мовлення; сприяти виробленню у них чітких та координованих рухів у взаємозв'язку з мовленням і музичним супроводом; удосконалювати загальну і дрібну моторику; закріплювати навички диференціювання звуків [с], [ш], поділу слів на склади; активізувати словник з теми "Зима"; розвивати пам'ять, мовленнєве дихання, артикуляційну морику, чуття ритму; виховувати стійкий інтерес до знань з логоритміки.
Дод.точки доступу:
Рагутько, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Комарницька, Ірина
Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків [Текст] / Ірина Комарницька> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 11
. - С. 20-22
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Педагогіка--Логопедія
Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка
--
мнемотаблиці
--
скоромовки
Анотація:
В статті описується індивідуальна форма роботи з дітьми-логопатами з використанням мнемотаблиць, розроблених на основі авторських скоромовок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-39
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)