Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.


    Сарапулова, Є.
    Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання віршів -- рима -- ритм -- гра -- емоційне сприймання -- робота над піснею
Анотація: "Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вірясова, Т.
    Весну ми любимо, словом голубимо : мовленнєве заняття природничої тематитки для середньої групи [Текст] / Таїсія Вірясова, Марина Лиморенко, Галина Дмитрієва // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 26-27.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
весна -- мовлення -- мовленнєва активність -- словниковий запас -- прикметники -- іменники
Анотація: Розробка заняття, мета якого - узагальнювати й розширювати знання дітей про весняні явища природи, садові та лісові квіти, про комах; збагачувати словниковий запас дітей іменниками зі зменшувально-пестливими суфіксами, прикметниками, дієсловами; стимулювати мовленнєву активність; розвивати зорове й слухове сприймання; виховувати любов до природи та ін.


Дод.точки доступу:
Лиморенко, М.; Дмитрієва, Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гандзюк, С.
    Зима розважальна. Рухлива й навчальна : логоритмічне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Гандзюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 28-29
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Фізичне

Кл.слова (ненормовані):
увага -- мовленнєві вправи -- логоритміка -- рухові вправи -- ритм
Анотація: Подано зразок веселого тематичного логаритмічного заняття, мета якого - розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, міміку, слухову увагу, координацію рухів, орієнтацію в просторі; вправляти дітей у складанні речень, діалогічному мовленні; формувати правильну поставу, регулювати м'язовий тонус та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Наливайко, С.
    Зимові пошуки Піскунчика : заняття з розвитку діалогічного мовлення з використанням піско- та сніготерапії для молодших дошкільнят [Текст] / Світлана Наливайко, Ірина Висоцька // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 26-27
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
гра зі снігом -- ігри з піском -- мовлення
Анотація: Пропонується розробка заняття, мета якого - формувати у дітей мовленнєву і комунікативну компетентність, уміння вести бесіду; закріплювати уявлення про зиму ; розвивати зв'язне діалогічне, описове, доказове мовлення; спонукати дітей до експерементально-дослідної діяльності, виконання різноманітних дій з піском і снігом; розвивати уяву, фантазію, увагу та ін.


Дод.точки доступу:
Висоцька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Богуш, Алла
    Мовленнєвий портрет п'ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
звукова культура мовлення -- зв'язне мовлення
Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п'ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Коперсако, Ольга.
    У пошуках зими: подорож до диво-островів : комплексне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коперсако // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 30-32
ББК 74.102
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання розповіді -- фізкультхвилинка -- дидактична гра -- мовленнєва гра
Анотація: Подано розробку комплексного заняття для старших дошкільнят, мета якого - закріплювати вміння дітей правильно артикулювати та виділяти в словах голосні, тверді та м'які приголосні звуки; продовжувати вчити визначати короткі й довгі слова; вчити доречно використовувати інтонацію, силу голосу, міміку, жести; розвивати діалоггічне і монологічне мовлення дітей, звуковимову, фонематичний слух, мовленнєве дихання; виховувати уміння співпрацювати та ін.


Знайти схожі

7.


    Надворна, Олена
    Розвиток мовлення в системі Монтессорі [Текст] / Олена Надворна // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання письма -- Монтессорі-група
Анотація: У статті розкрито тонкощі мовленнєвої роботи за методикою Мотессорі. Описано особливості спілкування дітей у Монтессорі-групах, перелічуються етапи підготовки руки до письма.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Козбур, Аліна
    Розумний равлик : посібник для старших дошкільнят [Текст] / Аліна Козбур // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 15 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
посібник для мовленнєвого розвитку
Анотація: Подано опис посібника, який можна виготовити з деревини, пластику чи картону. Мета його - спонукати дітей складати описові розповіді на запропоговану тему; закріплювати вміння розрізняти живі і неживі об'єкти, ставити до них запитання "хто?", "що?"; збагачувати словниковий запас; закріплювати вміння дітей ділити слова на склади; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення; виховувати потребу в спілкуванні з природою та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Гусєва, О.
    Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття [Текст] / Ольга Гусєва // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Дефектологія--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
дисграфія -- комп'ютерні ігри -- фонематичний слух -- зорова увага
Анотація: Подано розробку індивідуального логопедичного заняття, мета якого - розвивати логічне мислення, фонематичний слух, просторову уяву, тактильні відчуття дитини; виховувати звукову культуру мовлення; формувати навички самокорекції; удосконалювати граматичну будову мовлення; сприяти формування лексичної компетентності; закріплювати вміння здійснювати звуковий аналіз слів; готувати руку до письма та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Євдокимова, Наталія
    Осінь проводжаємо, зиму зустрічаємо : тематичне заняття з розвитку мовлення (граматика) для старших дошкільнят [Текст] / Наталія Євдокимова // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 29-31
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
чистомовки -- фізкульхвилинка
Анотація: Подано зразок заняття з розвитку мовлення для старших дошкільнят, мета якого - розвивати фонематичний слух дітей, ритм мовлення; продовжувати вправляти у диференціації на слух звуків [ш] [с] [ж] [з] у словах, чистомовках; збагачувати активний словник дітей дієсловами теперішнього, минулого і майбутнього часу, вчити узгоджувати їх з іменниками; вправляти в утворенні форм однини та множини минулого і майбутнього часу; продовжувати вчити складати прості речення запропонованими іменниками, дієсловами різного часу; виховувати дружні стосунки та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Зінчук, Валентина
    Казка розуму вчить : використання прийомів ТРВЗ у роботі над казкою [Текст] / Валентина Зінчук // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 22-25
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- робота над казкою -- навчання читання
Анотація: Подано опис роботи над казкою з дітьми середньої та старшої груп з використанням прийомів ТРВЗ та методики аналізу літературних творів "Казко, відчинись!" І. Мурашковсьвої. Опис прийомів та форм роботи з дітьми розкрито на прикладі казки В. Сухомлинського "Старий пень".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Шевцова, Тетяна
    Сторінками улюблених казок : інтегроване заняття для старших дошкільнят з використанням елементів технології Л. Фесюкової [Текст] / Тетяна Шевцова // Дошкільне виховання. - 2015. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
вивчення казки -- фізкульхвилинка -- дидактична гра -- виховання казкою -- моральне виховання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільня, мета якого - стимулювати пізнавальну активність дітей; розвивати зв'язне діалогічне та монологічне мовлення, творче мислення, пам'ять, уяву, увагу, пізнавальний інтерес; заохочувати допитливість; виховувати кращі моральні риси, інтерес до логіко-математичних завдань; активізувати й збагачувати словник дітей (антонімами, синонімами, багатозначними словами, порівняннями); закріплювати знання змісту народних казок; формувати навички пояснювального мовлення та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Луценко, Ірина
    Спілкуємося на рівних : організація комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільнят на засадах дитиноцентризму [Текст] / Ірина Луценко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 1. - С. 5-10 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Анотація: В статті йдеться про організацію комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільнят на засадах дитиноцентризму. Фахівець в галузі комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільнят розповідає про організацію спілкування педагога з дітьми та вихованців між собою, про прийоми і форми цієї роботи та труднощі, з якими зіштовхуються педагоги при встановленні суб'єкт-суб'єктивних відносин з вихованцями.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Лавриненко, Оксана
    Беремо висоту на ймення "Р" [Текст] / Оксана Лавриненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
вимова звуку "Р" -- фонематична увага -- гаркава вимова -- логопедичні вправи -- фізіологічні вправи для язичка
Анотація: У статті розглянуто основні аспекти спільної роботи батьків і логопеда з формування у дітей правильної вимови звука [р].

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Шкрябець, Неля
    Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) [Текст] / Неля Шкрябець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедичне заняття
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня, мета якого - активізувати набуті дітьми знання з теми "Осінь"; вправляти у правильній вимові звука [ж] у словосполученнях та реченнях; формувати вміння складати розповідь з опорою на малюнки; узгоджувати прикметники з іменниками, вживати прийменники "на", "під", "біля" "у", "в"; розвивати фонематичний слух, мислення, дрібну моторику; формувати навички самоконтролю за правильною вимовою; виховувати бажання працювати в колективі слухати і чути одне одного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Якимчук, Ганна
    До школи підготовленими : профілактика дислексії та дисграфії [Текст] / Ганна Якимчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 19-21
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
дислексія -- дисграфія -- профілактика порушення писемного мовлення
Анотація: В статті розглядається проблема дислексії та дисграфії у дітей. Подаються рекомендації для запобігання порушенням писемного мовлення до початку шкільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Дмітрієнко, Ольга
    Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Дмітрієнко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 22-24
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- звукова культура мовлення -- семінар-практикум -- методи навчання -- використання фрольклору у вивченні мови
Анотація: Подано приклад проведення семінару-практикуму для вихователів. Мета його - активізувати знання педагогів з питань формування в дітей звукової культури мовлення засобами дитячого фольклору; спонукати до використання в роботі сучасних методів та прийомів; сприяти підвищенню рівня фахової майстерності педагогів, формуванню практичних навичок роботи та впровадженню набутого досвіду у власну діяльність; заоохочувати учасників до творчого самовираження та самовдосконалення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Коротка, Ольга
    Прогулянка до старого дуба : заняття для дітей старшої групи з ФФНМ (диференціація звуків [д-д'] і [т-т'] [Текст] / Ольга Коротка // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 30-31
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діти із ФФНМ -- логопедична робота -- відхилення в розвитку мовлення -- звуковий аналіз слів -- складання речення за схемою
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи з ФФНМ, мета якого - ознайомлювати дітей з артикуляцією звуків [д-д']; навчити вирізняти їх серед інших звуків у складах та словах, диференціювати звуки [д-д'] і [т-т']; спонукати до правильної звуковимови; вчити вживати прийменники, відповідати на запитання повним реченням; закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, знання про терді та м'які приголосні; вчити складати речення за схемою; розвивати мовленнєву активність, артикуляційну та дрібну моторику; спонукати до активності та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Фетисенко, Ірина
    Летять, летять сніжинки. : бінарне логоритмічне заняття для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Фетисенко, Тетяна Рагутько // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедична робота -- мовленнєва компетентність -- артикуляційна гімнастика
Анотація: Подано розробку логоритмічного заняття для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати формувати мовленнєву діяльність і комунікативну компетентність дітей з вадами мовлення; сприяти виробленню у них чітких та координованих рухів у взаємозв'язку з мовленням і музичним супроводом; удосконалювати загальну і дрібну моторику; закріплювати навички диференціювання звуків [с], [ш], поділу слів на склади; активізувати словник з теми "Зима"; розвивати пам'ять, мовленнєве дихання, артикуляційну морику, чуття ритму; виховувати стійкий інтерес до знань з логоритміки.


Дод.точки доступу:
Рагутько, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Комарницька, Ірина
    Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків [Текст] / Ірина Комарницька // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
   Педагогіка--Логопедія

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемотаблиці -- скоромовки
Анотація: В статті описується індивідуальна форма роботи з дітьми-логопатами з використанням мнемотаблиць, розроблених на основі авторських скоромовок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)