Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Початкове навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Цимбалару А. Педагогічний проект у структурі початкового навчання/Анжеліка Цимбалару // Початкова школа, 2011. т.№ 4.-С.41-44.
|
>2.
| Добрянська І. Формування груп у молодшому шкільному віці/Інеса Добрянська // Початкова школа, 2011. т.№ 6.-С.32-34
|
>3.
| Кулик О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів/Оксана Кулик // Початкова школа, 2011. т.№ 7.-С.55-57
|
>4.
| Савченко О. Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти/Олександра Савченко // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.25-29
|
>5.
| Бульбах Т. Введення у шкільне життя/Тетяна Бульбах // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.45-47
|
>6.
| Горобченко Н. Використання дослідницьких методів на уроках як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості/Наталія Горобченко // Початкова школа, 2012. т.№ 2.-С.42-43
|
>7.
| Жебровський Б. Про Всеукраїнську акцію "Дай руку, першокласнику!" : коментар/Б. Жебровський // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 8/9.-С.10-14
|
>8.
| Щербакова Л. Підготовка до реалізації нового змісту освіти в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів/Лідія Щербакова // Початкова школа, 2012. т.№ 6.-С.60-61.
|
>9.
| Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Початкова школа : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012. т.№ 17/18.-С.17-52.
|
>10.
| Балютіна К. Методичні рекомендації щодо проведення серпневих конференцій учителів початкових класів, які в 2012/2013 навчальному році працюватимуть в умовах інклюзії/Катерина Балютіна // Початкова школа, 2012. т.№ 8.-С.16-17
|
>11.
| Власюк О. Забезпечення ситуації успіху в навчальній діяльності молодшого школяра/Оксана Власюк // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.51
|
>12.
| Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/Тетяна Чернецька // Початкова школа, 2013. т.№ 6.-С.28-33
|
>13.
| Ширко Н. Розвивальні завдання для молодших школярів/Неля Ширко // Початкова школа, 2013. т.№ 7.-С.7-8
|
>14.
| Гламбер Н. Гра не тільки розважає, а й здоров'я додає!/Нелля Гламбер // Початкова школа, 2013. т.№ 11.-С.41
|
>15.
| Митник О. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі/Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.3-6.
|
>16.
| Авдусенко Л. Розвиток умінь ставити запитання/Людмила Авдусенко, Олена Ситник // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.52-53.
|
>17.
| Таранушенко Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів/Тетяна Таранушенко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.38-40
|
>18.
| Рондяк Л. Допоможи собі сам/Леся Рондяк, Христина Попович // Початкова школа, 2016. т.№ 2.-С.46-49
|
>19.
| Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/Олена Васильєва // Початкова школа, 2016. т.№ 5.-С.38-39.
|
>20.
| Зарудня О. Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи/Ольга Зарудня // Початкова школа, 2016. т.№ 10.-С.42-45
|
>21.
| Джелялова І. Гра як один із методів виховання учнів початкової школи/Іванна Джелялова // Початкова школа, 2016. т.№ 10.-С.52.
|
>22.
| Мієр Т. Чи готові молодші школярі відкривати суб'єктивно нові знання і способи діяльності/Тетяна Мієр // Початкова школа, 2016. т.№ 11.-С.5-10.
|
>23.
| Личик С. Шляхи формування оцінної самостійності першокласників/Світлана Личик // Початкова школа, 2016. т.№ 11.-С.53-54.
|
>24.
| Фаніна М. Критичне мислення як засіб формування/Марина Фаніна // Початкова школа, 2016. т.№ 12.-С.34-36
|
>25.
| Онопрієнко О. Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків/Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2016. т.№ 12.-С.56-57
|
>26.
| Івасюк А. М. Здоров'язбережувальні технології для дітей молодшого шкільного віку/А. М. Івасюк // Фізичне виховання в школах України, 2018. т.№ 3.-С.31-33.
|
>27.
| Іванчук Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах/Леся Іванчук // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.8-10
|
>28.
| Булахова Особливості проведення "Ранкових зустрічей"/Людмила Булахова, Галина Жук // Початкова школа, 2018. т.№ 5.-С.55–56
|
>29.
| Ночвінова Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів/Олена Ночвінова, Олена Низковська // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.1-4.
|
>30.
| Кононенко Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи/Ю. Г. Кононенко // Початкова школа, 2018. т.№ 6.-С.5-8.
|
|
|