Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Учні -- Самоврядування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : як створити довірливе середовище у школі : заняття 3 / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 30-32.
ББК
74.204.3
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
формування довіри в шкільному колективі
--
факти із шкільного життя
--
потреби та сподівання школярів
--
оповідання В. Сухомлинського
Анотація:
Мета запропонованого заняття - спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри в шкільному колективі, вчити бути відвертими та висловлювати істинну думку, спонукати учнів відповідально ставитися до виконання своїх обов'язків у шкільному колективі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : як досягнути довірливих та доброзичливих стосунків у класному та шкільному колективах? Вчимося цінувати себе та інших людей : заняття 4 / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 32-34.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
взаємостосунки школярів
--
ідентифікація себе та оточуючих
--
оповідання В. Сухомлинського
--
самооцінка учня
--
особисті якості та здібності
Анотація:
Подано конспект заняття, яке має на меті наступне: вчити дітей ідентифікувати та чітко висловлювати свою оцінку та схвалення оточуючими; виховувати позитивне ставлення до себе; привчати учнів до оцінної і самооцінної діяльності; вчити толерантно ставитися до індивідуальних відмінностей учнів класу; стимулювати дітей до самовдосконалення.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : з'ясування понять "довіра" та "людина, яка заслуговує на довіру" : заняття 1 / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 24-26.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Педагогіка--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
довіра
--
В. Сухомлинський "Білка і Добра Людина"
--
правила довіри (TRUST)
--
комп'ютерна презентація
--
аспекти довіри
--
"коло довіри"
Анотація:
Подано конспект тренінгового заняття, який має на меті наступне: сприяти розуміння лідерами учнівського самоврядування значення поняття "довіра" та усвідомлення її ролі в житті людини; формувати в учнів уміння складати концепцію "людини, яка заслуговує на довіру"; вчити визнавати рівні довіри та створювати "коло довіри"; розвивати критичне мислення школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу [Текст] : концепція "сподівання" як один з аспектів довірчих стосунків у сім'ї : заняття 2 / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 27-29
ББК
74.204.3
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Кл.слова (ненормовані):
збереження довіри
--
втрата довіри
--
довіра вдома
--
батьки
--
оповідання В. Сухомлинського
--
сподівання батьків
--
очікування дітей
Анотація:
Запропоновано розробку заняття, мета якого наступна: сприяти усвідомленню дітьми понять "зберігати довіру" та "втратити довіру", спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри вдома; виховувати бажання розвивати в собі якості людини, "яка заслуговує на довіру"; вчити відповідально ставитися до своїх обов'язків.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи [Текст] : довіра як наслідок морально-етичного виховання. Концепція "людини, яка заслуговує на довіру" / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - 38-3 ст. обкл.
ББК
74.204.3
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні якості людини
--
вправи
--
проектна групова робота
--
тексти оповідань для опрацювання
Анотація:
Надано розробку заняття, яке має на меті наступне: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими ролі морально-етичного виховання у формуванні довіри; формувати вміння виокремлювати морально-етичні якості людини, "яка заслуговує на довіру"; сприяти зміцненню довіри між членами родини та учасниками навчально-виховного процесу.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Котова, І. С.
Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи [Текст] : довіра як соціально-психологічний феномен. Потреби, очікування, обіцянки / Ілона Семенівна Котова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 34-37.
ББК
74.204.3
Рубрики:
Педагогіка--Учні--Самоврядування
Педагогіка--Вчитель--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя
--
ділові ігри
--
потреби
--
очікування
--
обіцянки
Анотація:
Мета поданого заняття полягає в наступному: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими значення довіри у психологічній та соціальній сферах життя людини; формувати уявлення про механізми виникнення та втрати довіри; розвивати вміння визначати потреби, очікування, обіцянки як важливі компоненти довіри; виховувати відповідальне ставлення до своїх обіцянок та їх дотримання; сприяти зміцненню довіри до школи.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)