Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Учні -- Самоврядування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.3
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу
: як створити довірливе середовище у школі : заняття 3
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 30-32. (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.3 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування довіри в шкільному колективі--факти із шкільного життя--потреби та сподівання школярів--оповідання в. сухомлинського Анотація: Мета запропонованого заняття - спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри в шкільному колективі, вчити бути відвертими та висловлювати істинну думку, спонукати учнів відповідально ставитися до виконання своїх обов'язків у шкільному колективі.
Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.2
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу
: як досягнути довірливих та доброзичливих стосунків у класному та шкільному колективах? Вчимося цінувати себе та інших людей : заняття 4
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 32-34. (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.2 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємостосунки школярів--ідентифікація себе та оточуючих--оповідання в. сухомлинського--самооцінка учня--особисті якості та здібності Анотація: Подано конспект заняття, яке має на меті наступне: вчити дітей ідентифікувати та чітко висловлювати свою оцінку та схвалення оточуючими; виховувати позитивне ставлення до себе; привчати учнів до оцінної і самооцінної діяльності; вчити толерантно ставитися до індивідуальних відмінностей учнів класу; стимулювати дітей до самовдосконалення.
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.2
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу
: з'ясування понять "довіра" та "людина, яка заслуговує на довіру" : заняття 1
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 24-26. (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.2 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Педагогіка-- Комп'ютерне і програмоване навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--в. сухомлинський "білка і добра людина"--правила довіри (trust)--комп'ютерна презентація--аспекти довіри--"коло довіри" Анотація: Подано конспект тренінгового заняття, який має на меті наступне: сприяти розуміння лідерами учнівського самоврядування значення поняття "довіра" та усвідомлення її ролі в житті людини; формувати в учнів уміння складати концепцію "людини, яка заслуговує на довіру"; вчити визнавати рівні довіри та створювати "коло довіри"; розвивати критичне мислення школярів.
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.3
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри у школах світу
: концепція "сподівання" як один з аспектів довірчих стосунків у сім'ї : заняття 2
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 27-29 (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.3 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збереження довіри--втрата довіри--довіра вдома--батьки--оповідання в. сухомлинського--сподівання батьків--очікування дітей Анотація: Запропоновано розробку заняття, мета якого наступна: сприяти усвідомленню дітьми понять "зберігати довіру" та "втратити довіру", спонукати школярів робити власний внесок у формування довіри вдома; виховувати бажання розвивати в собі якості людини, "яка заслуговує на довіру"; вчити відповідально ставитися до своїх обов'язків.
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.3
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи
: довіра як наслідок морально-етичного виховання. Концепція "людини, яка заслуговує на довіру"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 38-3 ст. обкл. (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.3 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Педагогіка-- Вчитель-- Робота з батьками Ключові слова (''Вільн.індекс.''): морально-етичні якості людини--вправи--проектна групова робота--тексти оповідань для опрацювання Анотація: Надано розробку заняття, яке має на меті наступне: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими ролі морально-етичного виховання у формуванні довіри; формувати вміння виокремлювати морально-етичні якості людини, "яка заслуговує на довіру"; сприяти зміцненню довіри між членами родини та учасниками навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.3
Автор(и) : Котова І. С.
Назва : Тренінгові заняття з формування довіри для членів Ради школи
: довіра як соціально-психологічний феномен. Потреби, очікування, обіцянки
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 5. - С. 34-37. (Шифр В739399/2015/5)
ББК : 74.204.3 Предметні рубрики: Педагогіка-- Учні-- Самоврядування Педагогіка-- Вчитель-- Робота з батьками Ключові слова (''Вільн.індекс.''): значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя--ділові ігри--потреби--очікування--обіцянки Анотація: Мета поданого заняття полягає в наступному: сприяти усвідомленню дітьми та дорослими значення довіри у психологічній та соціальній сферах життя людини; формувати уявлення про механізми виникнення та втрати довіри; розвивати вміння визначати потреби, очікування, обіцянки як важливі компоненти довіри; виховувати відповідальне ставлення до своїх обіцянок та їх дотримання; сприяти зміцненню довіри до школи.
Знайти схожі
|
|