Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічна психологія -- Діти з патологічними відхиленнями<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
|
Шевкун, Марія. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 74-94. - Поч. в № 7-8.
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- вніб 3 Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес. Продовження авторської програми. Заняття 12-21.
Дод.точки доступу: Давиденко, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Козаченко, Тетяна. Вчимося жити з дітьми. Тренінгове заняття для батьків дітей з ООП [Текст] / Т. Козаченко, І. Дрогобецька> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 45-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- вніб 3 Анотація: Взаємодія практичного психолога із батьками має свою специфіку. У межах психологічного супроводу дітей з ООП та інвалідністю у навчальному закладі для підвищення ефективності взаємодії з батьками пропонуємо тренінгове заняття, яке бажано проводити на початку навчального року.
Дод.точки доступу: Дрогобецька, Інна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Павленко, Тетяна. Організація роботи з проблемними дітьми [Текст] : програма психологічного супроводу / Т. Павленко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 13/14. - С. 22-49. - Бібліогр.: с. 36-37.
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Кл.слова (ненормовані): вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Волошин, Оксана. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : психологічна готовність педагогів / Оксана Волошин> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 74-76
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кушнір, Світлана. Робота психолога з учнями, які мають психосоматичні захворювання [Текст] / С. Кушнір> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 92-94 : табл.
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Кл.слова (ненормовані): учні з особливими потребами -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Курган, Ольга. Співпраця вчителя-логопеда і практичного психолога [Текст] : взаємодія спеціалістів у роботі з дітьми / Ольга Курган> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 22-27
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями Кл.слова (ненормовані): психолого- педагогічна корекція -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|