Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічна соціологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Матат Більше книжок - більше думок/Дарина Матат // Освіта України, 2019. т.№ 14.-С.8
|
>2.
| Булінг у початковій школі // Освіта України, 2019. т.№ 21.-С.5
|
>3.
| Смірнова Булінг, бюрократія та емоційне вигорання/Євгенія Смірнова // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 9.-С.6-9
|
>4.
| Кисельова Вигорання під час дистанційки/Катерина Кисельова // Освiта, 2020. т.2 - 9 груд. (№ 46/49).-С.11
|
>5.
| Білозор Викладання соціально-гуманітарних дисциплін в закладах передвищої освіти: гендерний аспект/Наталія Білозор // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.359-362
|
>6.
| Савельєв В. Вища освіта в Україні і європейські стандарти: соціологічний аспект /В. Савельєв // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 6.-С.93-105.
|
>7.
| Истомина А.В. Гендерные различия в телесном наказании детей /А. В. Истомина // Социс. -Москва:Наука, 2010,N N 12.-С.127-130.
|
>8.
| Ключарев Г.А. Дополнительное профессиональное образования: ообенности, эффективность, перспективы/Г. А. Ключарев // Социс. -Москва:Наука, 2010,N N 2.-С.83-91
|
>9.
| Скворцова О.В. Измерение ценностных ориентиров математической подготовки в современном обществе/О. В. Скворцова // Alma mater, 2009. т.№ 1.-С.17-29
|
>10.
| Кращі освітяни 2018 року // Освiта, 2019. т.№ 1/2.-С.2-7
|
>11.
| Засыпкин В.П. Модернизация педагогического образования/В. П. Засыпкин, Г. Е. Зборовский // Социс. -Москва:Наука, 2011,N N 2.-С.87-93.
|
>12.
| Добрянський І. Приватний ВНЗ очима студентів /І. Добрянський, О. Наумець // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.13-21.
|
>13.
| Миронов А.В. Приоритетные принципы развития современного российского образования /А. В. Миронов // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 6.-С.28-45.
|
>14.
| Социальное партнерство в высшем профессиональном образовании: модели и формы реализации // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 6.-С.342-349.
|
>15.
| Зиятдинова Ф.Г. Социальное положение учителей: ожидания и реалии /Ф. Г. Зиятдинова // Социс, 2010,N N 10.-С.100-106
|
>16.
| Терміново підвищувати якість освіти // День, 2019. т.4 груд. (№ 223).-С.2
|
>17.
| Новосьолова Уроки PISA-2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови та літератури/Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі, 2020. т.№ 1.-С.3-8
|
>18.
| Базалук О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти /О. Базалук // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.49-55.
|
|