Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 16-17 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-53 
1.

Shakespeare W. The Seven Ages of Man [Весь світ — театр, а люди в нім — актори.]/W. Shakespeare // English (Дайджест), 2009. т.№ 8.-С.1
2.

Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Конфлікт справжнього почуття і упередження // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 9.-С.42-43
3.

Бахарєва Н. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. 8-й клас/Н. Бахарєва // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2017. т.№ 1 (січ.).-С.65-69
4.

Болгаріна Про Шекспіра - у віртуальному музеї митця/Ірина Болгаріна // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.22-25
5.

Ганич Дві героїні одного автора/Наталія Ганич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.30-33
6.

Гладка Я. І. Випробування долею/Я. І. Гладка // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.21-23
7.

Гузь Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.16-21
8.

Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.11-55
9.

Гузь Орієнтовно-поурочне планування для 8 класу. Уроки 38-42/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.22-42
10.

Гуменюк Н. І. Система уроків з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет"/Н. І. Гуменюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 4.-С.57-59
11.

Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
12.

Дітькова С. Ю. Що ж є найменням жінки за Шекспіром? Стійкі словесні комбінації та їх використання на етапі аналітичного читання твору/С. Ю. Дітькова, С. Черненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.35-40
13.

Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
14.

Дубинянская Вильям Шекспир: Весь мир - театр/Яна Дубинянская Ч. 2.: Лицо под маской // Личности, 2020. т.№ 11/12 (ноябрь-декабрь).-С.112-127
15.

Дубинянская Уильям Шекспир: Весь мир - театр/Яна Дубинянская Ч. 1.: Человек из Стрэтфорда // Личности, 2020. т.№ 11/12 (ноябрь-декабрь).-С.96-111
16.

Дьомова Блазенські пісні Меркуціо у драмі "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра: функції просодичних елементів та їх відтворення в українських перекладах/Наталія Дьомова // Слово і час, 2015. т.№ 5.-С.86-92
17.

Кабанова Трагедія Вільяма Шекспіра "Гамлет"/Ірина Кабанова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 9.-С.22-24
18.

Каніблоцька О. А. Особливості використання проектної методики/О. А. Каніблоцька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.44-47
19.

Кантор Гамлет как христианин/Владимир Кантор // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 5.-С.30-34
20.

Клімова Шекспір. "Ромео і Джульєтта". Уроки зарубіжної літератури, 8 клас/Тетяна Клімова // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.26-31
 1-20    21-40   41-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)