Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 16-17 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Shakespeare W. The Seven Ages of Man [Весь світ — театр, а люди в нім — актори.]/W. Shakespeare // English (Дайджест), 2009. т.№ 8.-С.1
|
>2.
| Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Конфлікт справжнього почуття і упередження // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 9.-С.42-43
|
>3.
| Бахарєва Н. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. 8-й клас/Н. Бахарєва // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2017. т.№ 1 (січ.).-С.65-69
|
>4.
| Болгаріна Про Шекспіра - у віртуальному музеї митця/Ірина Болгаріна // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.22-25
|
>5.
| Ганич Дві героїні одного автора/Наталія Ганич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.30-33
|
>6.
| Гладка Я. І. Випробування долею/Я. І. Гладка // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.21-23
|
>7.
| Гузь Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.16-21
|
>8.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.11-55
|
>9.
| Гузь Орієнтовно-поурочне планування для 8 класу. Уроки 38-42/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.22-42
|
>10.
| Гуменюк Н. І. Система уроків з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет"/Н. І. Гуменюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 4.-С.57-59
|
>11.
| Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
|
>12.
| Дітькова С. Ю. Що ж є найменням жінки за Шекспіром? Стійкі словесні комбінації та їх використання на етапі аналітичного читання твору/С. Ю. Дітькова, С. Черненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.35-40
|
>13.
| Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
|
>14.
| Дубинянская Вильям Шекспир: Весь мир - театр/Яна Дубинянская Ч. 2.: Лицо под маской // Личности, 2020. т.№ 11/12 (ноябрь-декабрь).-С.112-127
|
>15.
| Дубинянская Уильям Шекспир: Весь мир - театр/Яна Дубинянская Ч. 1.: Человек из Стрэтфорда // Личности, 2020. т.№ 11/12 (ноябрь-декабрь).-С.96-111
|
>16.
| Дьомова Блазенські пісні Меркуціо у драмі "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра: функції просодичних елементів та їх відтворення в українських перекладах/Наталія Дьомова // Слово і час, 2015. т.№ 5.-С.86-92
|
>17.
| Кабанова Трагедія Вільяма Шекспіра "Гамлет"/Ірина Кабанова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 9.-С.22-24
|
>18.
| Каніблоцька О. А. Особливості використання проектної методики/О. А. Каніблоцька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.44-47
|
>19.
| Кантор Гамлет как христианин/Владимир Кантор // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 5.-С.30-34
|
>20.
| Клімова Шекспір. "Ромео і Джульєтта". Уроки зарубіжної літератури, 8 клас/Тетяна Клімова // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.26-31
|
|
|