Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 16-17 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Shakespeare W. The Seven Ages of Man [Весь світ — театр, а люди в нім — актори.]/W. Shakespeare // English (Дайджест), 2009. т.№ 8.-С.1
|
>2.
| Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
|
>3.
| Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта". Конфлікт справжнього почуття і упередження // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 9.-С.42-43
|
>4.
| Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
|
>5.
| Дьомова Блазенські пісні Меркуціо у драмі "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра: функції просодичних елементів та їх відтворення в українських перекладах/Наталія Дьомова // Слово і час, 2015. т.№ 5.-С.86-92
|
>6.
| Штирляєва Вільям Шекспір - славетний поет і драматург доби Відродження/Тамара Штирляєва, Оксана Шостаченко // Зарубіжна література в школах України, 2021. т.№ 6 (черв.).-С.7-11
|
>7.
| Ніколенко Вільям Шекспір. "Ромео і Джульєтта"/Ольга Ніколенко, Марина Зуєнко // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 5.-С.8-11
|
>8.
| Ковбасенко Вільям Шекспір. "Ромео і Джульєтта". Фрагмент нового підручника "Зарубіжна література. 8 клас"/Юрій Ковбасенко, Людмила Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.11-14
|
>9.
| Оробець "Весь світ лицедіє" за трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет". Урок зарубіжної літератури, 8 клас /Світлана Оробець // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 4.-С.29-32
|
>10.
| Дубинянская Вильям Шекспир: Весь мир - театр/Яна Дубинянская Ч. 2.: Лицо под маской // Личности, 2020. т.№ 11/12 (ноябрь-декабрь).-С.112-127
|
>11.
| Гладка Я. І. Випробування долею/Я. І. Гладка // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.21-23
|
>12.
| Лисиця Внутрішній світ ренесансної людини в сонетах В.Шекспіра, їх художні особливості. Урок зарубіжної лдітератури, 8 клас/Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 3.-С.28-33
|
>13.
| Гузь Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.16-21
|
>14.
| Шишко Гамлет - вічний образ світової літератури. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Шишко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 9.-С.39-41
|
>15.
| Невмержицька О. Ф. Гамлет - убивця, жертва, чи герой?/О. Ф. Невмержицька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.48-51
|
>16.
| Цитріна Гамлет з погляду митців різних часів/Зінаїда Цитріна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.33-34
|
>17.
| Кантор Гамлет как христианин/Владимир Кантор // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 5.-С.30-34
|
>18.
| Молчанова Геніальний диригент в оркестрі словесних інструментів/Ірина Молчанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.34-38
|
>19.
| Ганич Дві героїні одного автора/Наталія Ганич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.30-33
|
>20.
| Чистякова Джеймс Бонд августинской эпохи/Вера Чистякова, Александр Плошинский // Загадки истории, 2015. т.№ 18.-С.16-17
|
|
|