Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 18-19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| В’юненко Історичний колорит і романтика пригод. За романом Вальтера Скотта "Айвенго". Інтегрований урок зарубіжної літератури і всесвітньої історії, 7 клас/Валентина В’юненко, Анатолій Шорохов // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 10.-С.50-53
|
>2.
| Бойко Вивчаємо роман Вальтера Скотта "Айвенго". Інтегрований урок: зарубіжна література і музичне мистецтво/Світлана Бойко // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.50-51
|
>3.
| Шекет Ю. Джейн Остин: Разум, чувство и талант/Ю. Шекет // Личности, 2016. т.№ 8(96).-С.106-123
|
>4.
| Чорноус Л. В. У чому полягають засади справжнього лицарства? За романом Вальтера Скотта "Айвенго", 7 клас/Л. В. Чорноус // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 10.-С.18-21
|
>5.
| Сметана Вальтер Скотт - засновник історичного роману/Ганна Сметана // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 11.-С.43-45
|
>6.
| Матяш Лицар і романіст/Марія Матяш // Пенсійний кур'єр, 2021. т.13 серп. (№ 30).-С.11
|
>7.
| Шишко Українська тема та специфіка зображення образу гетьмана за поемою Байрона "Мазепа". Урок зарубіжної літератури, 9 клас/Наталія Шишко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 11.-С.29-32
|
>8.
| Кожукало Матеріали для підготовки та проведення уроків з вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"/Наталія Кожукало // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 2.-С.54-57
|
>9.
| Сорока Використання програми PREZI в діяльності вчителя зарубіжної літератури. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/Інна Сорока // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 3.-С.48-52
|
>10.
| Хроменко Окремі специфічні види літературознавчого аналізу/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 2.-С.6-12
|
>11.
| Багратион-Мухранская К. В. Литература эпохи романтизма: как заинтересовать?( На материале творчества Р. Бернса, В. Скотта)/К. В. Багратион-Мухранская // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.34-35
|
>12.
| Лукафейник Л. В. Ровена та Ребека - дві різні долі за романом В. Скотта "Айвенго" 7 клас/Л. В. Лукафейник // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 12.-С.46-47
|
>13.
| Юсипович Вальтер Скотт. "Айвенго". Система уроків світової літератури, 7 клас/Ірина Юсипович // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 10.-С.6-10
|
>14.
| Тіхомірова Вальтер Скотт. "Айвенго"/Оксана Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 10.-С.42-46
|
>15.
| Приходько Л. І. "В. Скотт - М. Гоголь. Минуле й водночас сучасне". Літературний турнір. 7 клас/Л. І. Приходько // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 11.-С.58-61
|
>16.
| Кашуба Вивчення теоретично-літературних понять на основі художніх текстів/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.33-34
|
>17.
| Боронь Повісті Тараса Шевченка і романістика Вальтера Скотта: контактні зв'язки й типологічні паралелі/Олександр Боронь // Слово і час, 2012. т.№ 5.-С.20-29
|
>18.
| Шилова Українська тема в поемі Джорджа Байрона "Мазепа". 9-й клас/Тетяна Шилова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2018. т.№ 10.-С.34-40
|
|