Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 20-21 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Зорівчак Р. Розкошуючи мовою перекладу: роман Салмана Рушді "Опівнічні діти" вийшов українською мовою /Р. Зорівчак // Літературна Україна, 2009. т.№ 20.-С.7
|
>2.
| Скородєд Т. "Зроби добро людині і забудь." ( О.Підсуха)/Т. Скородєд, Т. Шуренок // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 10.-С.17-21
|
>3.
| Дроздовський Сучасний британський роман після "9/ХІ": модель Іена Мак'юена/Дмитро Дроздовський // Слово і час, 2013. т.№ 4.-С.72-78
|
>4.
| Кашуба Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний замок Хаула"/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 3.-С.36-47
|
>5.
| Новини культури // Всесвіт, 2016. т.№ 1-2.-С.276-278
|
>6.
| Горобченко Майкл Морпурго. "Бойовий кінь"/Ірина Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 2.-С.31-35
|
>7.
| Рудніцька Джеймс Олдрідж. "Останній дюйм". Вікі-уроки зарубіжної літератури, 7 клас /Наталія Рудніцька // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 3.-С.8-11
|
>8.
| Ставнича "Подолати "останній дюйм" на шляху один до одного". Урок за оповіданням Джеймса Олдріджа/Ірина Ставнича // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 2.-С.61-63
|
>9.
| Горобченко Майкл Морпурго. "Бойовий кінь". Міні-підручник/Ірина Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 4.-С.40-42
|
>10.
| Горобченко Майкл Морпурго. "Бойовий кінь". Міні-підручник/Ірина Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 5.-С.21-27
|
>11.
| Снєгірьова Нові імена в програмі. Зарубіжна література, 10 клас/Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 7.-С.16-19
|
>12.
| Гиренко Урок з вивчення оповідання Дж. Олдріджа "Останній дюйм"/Наталія Гиренко // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 1.-С.61-63
|
>13.
| Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки 76-87/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 3.-С.24-59
|
>14.
| Козова Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок 89/Таміла Козова // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.27-34
|
>15.
| Булгакова Проблеми взаємин батьків і дітей. Урок за оповіданням Дж. Олдріджа "Останній дюйм"/Валентина Булгакова // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 10.-С.19-22
|
>16.
| Ціпов’яз Мрії здійснюються. Головне – не зупинятися. Д. Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула" : Образи героїв, їхні мрії, бажання, страхи. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/Лариса Ціпов’яз // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 5.-С.15-20
|
>17.
| Шульга Гіпнотичний британсько-американсько-індійський транзит/Дмитро Шульга // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 5.-С.53-54
|
>18.
| Ішіґуро "Пиши про те, що ти знаєш" - це найдурніша річ, яку я будь-коли чув. А також інші цінні поради від Нобелівського лауреата/Кадзуо Ішіґуро ; підібрала Емілі Темпл ; пер. з англ. Микола Дем'янов // Літературна Україна, 2020. т.27 черв. (№ 23/24).-С.15
|
>19.
| Чернецька Матеріали до вивчення творів Сью-Таунсенд про Адріана Моула/Вікторія Чернецька // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 12.-С.60-61
|
>20.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 92-105/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 4.-С.18-48
|
|
|