Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Письменники німецькі, 18-19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
54
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-54
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Азьомова, Тетяна, Азьомов, Віктор
Назва
: Балада Йоганна Вольфганга Гете "Вільшаний король". Парадокси національного та загальнолюдського
Місце публікування
: Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 5. - С. 31-38 (Шифр В559397/2018/5)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Світова література-- Вивчення в школі
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: "Вільшаний король"
Анотація:
Пропонуються матеріали до вивчення твору Й. В. Гете "Вільшаний король".
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Артемчук І.
Назва
: Афоризми у " Фаусті" Гете
Місце публікування
: Всесвіт. - 2000. - N: 9/10. - С.144-154. (Шифр В607229/2000/9-10)
Предметні рубрики:
Німецька література-- Гете Йоганн Вольфганг фон (1749-1832 рр.)
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): фауст
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.0
Автор(и)
: Байдалова, Юлія
Назва
: Йоганн Вольфганг Гете. "Нічна пісня подорожнього" : зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі
Місце публікування
: Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С.77-78 (Шифр В865270/2013/10)
ББК
: 74.268.0
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Німецька література-- Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: "Нічна пісня подорожнього"
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Борківська О.
Назва
: Система уроків з вивчення трагедії Й. В.Гете "Фауст"
Місце публікування
: Зарубіжна література в школі. - Харьков: Основа, 2009. - N 7/8. - С. 44-48. (Шифр З035071/2009/7/8)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Німецька література-- Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Примірники
: всього : ВА(1), ВДГН(1)
Вільні
: ВА(1), ВДГН(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Виноградова, Зоя
Назва
: Творчість Вольфганга Гете : цикл уроків. 9-й клас
Місце публікування
: Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 23-34: портр. (Шифр К038324/2017/9)
Предметні рубрики:
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зарубіжна література-- Німецька література-- Методика викладання
Анотація:
У пропонованому циклі уроків подано матеріали з вивчення життєвого і творчого шляху Йоганна Вольфганга Гете. Цикл складається з 3-х уроків, у кожному з яких аналізуються програмові твори "Травнева пісня", "Вільшаний король", "Прометей".
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 84
Автор(и)
: Гёльдерлин Ф.
Назва
: Любовь к бессмертию : новые переводы /вступ. и пер. с нем. В.Куприянова
Місце публікування
: Новый мир. - 2010. - № 12. - С. 131-140 (Шифр Н338888/2010/12)
ББК
: 84
Предметні рубрики:
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): поезія німецька--гельдерлін ф.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Газюкіна, Інна
Назва
: Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 24-30 (Шифр З870484/2020/6)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"
Анотація:
Надаються методичні матеріали до вивчення повісті-казки Е.Гофмана " Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер".
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гарматюк, Наталія
Назва
: Фрідріх Шиллер. "Ода до радості". Просвітницька ідея об'єднання людства та пафос твору, що став гімном Євросоюзу. Урок зарубіжної літератури, 9 клас
Місце публікування
: Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 33-35 (Шифр В559397/2019/11)
Предметні рубрики:
Уроки зарубіжної літератури-- Розробки уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: "Ода до радості"
Анотація:
Пропонується розробка уроку за твором Ф. Шиллера "Ода до радості".
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55 (Шифр З870484/2018/9)
Предметні рубрики:
Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зміст
: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Знайти схожі
10.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь, Ольга
Назва
: Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15
Місце публікування
: Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77 (Шифр З870484/2019/7/8)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Зміст
: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-54
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)