Пошуковий запит: (<.>S=Письменники німецькі, 18-19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Азьомова Балада Йоганна Вольфганга Гете "Вільшаний король". Парадокси національного та загальнолюдського/Тетяна Азьомова, Віктор Азьомов // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 5.-С.31-38
|
>2.
| Артемчук І. Афоризми у " Фаусті" Гете/І. Артемчук // Всесвіт, 2000. т.N:9/10.-С.144-154.
|
>3.
| Байдалова Йоганн Вольфганг Гете. "Нічна пісня подорожнього"/Юлія Байдалова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 10.-С.77-78
|
>4.
| Борківська О. Система уроків з вивчення трагедії Й. В.Гете "Фауст"/О. Борківська // Зарубіжна література в школі. -Харьков:Основа, 2009,N N 7/8.-С.44-48.
|
>5.
| Виноградова З. Творчість Вольфганга Гете/З. Виноградова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2017. т.№ 9.-С.23-34
|
>6.
| Гёльдерлин Ф. Любовь к бессмертию /Ф. Гёльдерлин // Новый мир, 2010. т.№ 12.-С.131-140
|
>7.
| Газюкіна Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"/Інна Газюкіна // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.24-30
|
>8.
| Гарматюк Фрідріх Шиллер. "Ода до радості". Просвітницька ідея об'єднання людства та пафос твору, що став гімном Євросоюзу. Урок зарубіжної літератури, 9 клас/Наталія Гарматюк // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 11.-С.33-35
|
>9.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 9.-С.11-55
|
>10.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 7-8.-С.44-77
|
>11.
| Гузь Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 1-10/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 7-8.-С.12-53
|
>12.
| Доброгорська Твір, який викликає бажання стати кращим. "Урок за повістю Е. Т. А. Гофмана. "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"/Ірина Доброгорська // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 10.-С.14-18
|
>13.
| Дружба Шиллера и Гете // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 9.-С.48-52
|
>14.
| Кіпа Про деякі аспекти творчого процесу Лесі Українки й Гете/Альберт Кіпа // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 2.-С.39-42
|
>15.
| Карельский Художественный мир Гофмана/Альберт Карельский // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 1.-С.48-52
|
>16.
| Кашуба Є. "Любов виникає з любові.". Позакласне читання за п'єсою Ф. Шиллера "Підступність і кохання"/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 39/40 (жовтень).-С.39-40
|
>17.
| Кашуба Є. Німецький Шекспір. Система уроків з використанням методу "Слідом за автором" за драмою Ф. Шиллера "Вільгельм Телль", 9 клас/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 39/40 (жовтень).-С.29-38
|
>18.
| Кашуба "Ви чули пісню, що співає подорожній.". Пленерний урок за текстоцентричним принципом навчання, 5 клас/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 11.-С.23-25
|
>19.
| Кашуба Фрідріх Шиллер. Ода "До радості". Урок зарубіжної літератури, 8 клас/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 9.-С.33-36
|
>20.
| Кашуба Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.43-47
|
|
|