Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Письменники німецькі, 18-19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-54 
1.


    Снєгірьова, Валентина.
    Просвітництво. Джонатан Свіфт. Йоганн Вольфганг Гете. Методичні матеріали до уроків, 9 клас [Текст] / Валентина Снєгірьова, Лідія Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 9. - С. 17-25. - Зміст: "Мандри Гуллівера" ; "Страждання юного Вертера" ; "Фауст"
Рубрики: Світова література--Методичні рекомендації
   Письменники англійські, 17-18 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Подаються методичні матеріали до уроків 9 класу за творчістю Джонатана Свіфта та Йоганна Вольфганна Гете.


Дод.точки доступу:
Сімакова, Лідія; Свіфт, Джонатан (англійський письменник ; 1667-1745) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 1-10 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 12-53. - Зміст: Урок № 1. Тема: Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі ; Урок № 3. Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями ; Урок № 4. Тема: Історія задуму й створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Жанрові особливості твору та ключ до його розуміння ; Урок № 5. Тема: Сенс зображення пригод Лемюеля Гуллівера в частині І "Подорож до Ліліпутії" роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Аналіз І розділу твору ; Урок № 6. Тема: Образ Гуллівера як художнє втілення просвітницьких ідеалів Джонатана Свіфта ; Урок № 7. Тема: Засоби комічного та езопова мова як шлях до втілення авторського задуму роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта ; Урок № 8. Тема: Йоганн Вольфганг Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Гете. Аналіз поезій "Травнева пісня" і "Вільшаний король" ; Урок № 9. Тема: Волелюбні мотиви та протистояння персонажів у "Прометеї" Йоганна Вольфганга Гете. Образ Прометея ; Урок № 10. Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Фрідріха Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 18 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Жанри літературні

Анотація: Подаються розробки уроків для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (англійський письменник ; 1667-1745) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Кашуба, Євдокія.
    Фрідріх Шиллер. Ода "До радості". Урок зарубіжної літератури, 8 клас [Текст] / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 9. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Ода "До радості"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Шиллер Ф.
Анотація: Подається розробка уроку за твором Ф.Шиллера Ода "До радості".


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ковбасенко, Юрій.
    До вивчення творчості Й. В. Гете. Навчально-методичні матеріали, 9 клас [Текст] / Юрій Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 10. - С. 7-11
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
   Світова література--Методика викладання

Анотація: Пропонується матеріал до вивчення творчості Й. В. Гете.


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


   
    Дружба Шиллера и Гете [Текст] // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 9. - С. 48-52
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Шиллер Ф.
Анотація: Предлагается фрагмент из книги Л.Лозинской "Фридрих Шиллер. Жизнь замечательных людей" - творческий союз Шиллера и Гете, который впишет самую блестящую главу в историю немецкой классической литературы.


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кіпа, Альберт.
    Про деякі аспекти творчого процесу Лесі Українки й Гете [Текст] / Альберт Кіпа // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники українські, 19 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Попов, Владимир.
    Загадка "Фауста" [Текст] / Владимир Попов // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 11. - С. 35-38 : іл. - Зміст: Фауст / Й. В Гете.
ББК 74.268.39
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
   Літературознавство--Аналіз художніх творів

Анотація: Почти два века люди бьются над разгадкой литературно-философской загадки "Фауста" Гете. А тайна давным-давно раскрыта Пушкиным еще при жизни Гете, за что он и получил от самого Гете в подарок его личное перо. Литературоведческое исследование трагедии Гете "Фауст" о его влияние на творчество А.С.Пушкина, который был одним из немногих современников, кто по достоинству оценил гениальность трагедии Гете. Автор сопоставляет произведение Гете и "Сцену из Фауста " А.С.Пушкина и восторгается глубиной пушкинского проникновения в творческий замысел автора.


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ніколенко, Ольга.
    Літературна балада [Текст] : методичні рекомендації і коментарі до уроків, 7 клас / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 10. - С. 3-9 : іл. - Зміст: "Балада про вересовий трунок" ; "Світязь" ; "Рукавичка"
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
   Письменники польські, 19 ст.

   Письменники англійські, 19 ст.

   Жанри літературні--Балади

Кл.слова (ненормовані):
Шиллер Ф.
Анотація: В статті подані методичні рекомендації і коментарі до уроків у 7-му класі для вивчення такого літературного жанру як балади. Автор зупиняється на творах Ф.Шиллера, А.Міцкевича та Р.Л.Стівенсона.


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\; Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Нічик, Л. Г.
    "Захисник усього людяного і земного." - Йоганн Вольфганг Гете [Текст] / Л. Г. Нічик // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Фауст"
ББК 74.268.39
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Форми проведення--Комбіновані

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Розробка уроку зарубіжної літератури на тему: Трагедія "Фауст" - вершина творчості Ґете і один з найвидатніших творів світової літератури. Історія створення. Композиція та проблематика трегедії "Фауст".


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Карельский, Альберт.
    Художественный мир Гофмана [Текст] / Альберт Карельский // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 1. - С. 48-52
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
Анотація: Автор статті знайомить з життям та творчістю німецького письменника Ернста Теодора Амадея Гофмана.


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Оробець, Світлана.
    Народна драма Фрідріха Шиллера "Вільгельм Телль". Урок зарубіжної літератури. 9 клас [Текст] / Світлана Оробець // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 12. - С. 22-27. - Зміст: "Вільгельм Телль"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Шиллер Ф.
Анотація: В статті подана розробка уроку за творчістю німецького письменника Фрідріха Шиллера, драма "Вільгельм Телль".


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Доброгорська, Ірина.
    Твір, який викликає бажання стати кращим. "Урок за повістю Е. Т. А. Гофмана. "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" [Текст] / Ірина Доброгорська // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 14-18. - Зміст: "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
Анотація: Пропонується розробка уроку за повістю Е. Т. А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


   
    Творча майстерня учителів ЗЛ "Навчаючись учусь". До уроків вивчення поезії доби Просвітництва у 9 класі: Й. Гете "Вільшаний король", "Травнева пісня", "Прометей" та Ф. Шиллер "До радості" [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 36-39. - Зміст: "Вільшаний король" ; "Травнева пісня" ; "Прометей" ; "До радості"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонуються матеріали до уроків вивчення поезії доби Просвітництва у 9 класі.


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Кашуба, Євдокія.
    "Ви чули пісню, що співає подорожній.". Пленерний урок за текстоцентричним принципом навчання, 5 клас [Текст] / Євдокія Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 23-25. - Зміст: "Нічна пісня подорожнього"
Рубрики: Зарубіжна література--Розробки уроків
   Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок під відкритим небом

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонується розробка уроку за твором Й. В. Гете "Нічна пісня подорожнього".


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Газюкіна, Інна.
    Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер" [Текст] / Інна Газюкіна // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 24-30. - Зміст: "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Надаються методичні матеріали до вивчення повісті-казки Е.Гофмана " Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер".


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст (німецький письменник ; 1776-1822) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Гарматюк, Наталія.
    Фрідріх Шиллер. "Ода до радості". Просвітницька ідея об'єднання людства та пафос твору, що став гімном Євросоюзу. Урок зарубіжної літератури, 9 клас [Текст] / Наталія Гарматюк // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 33-35. - Зміст: "Ода до радості"
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонується розробка уроку за твором Ф. Шиллера "Ода до радості".


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Сорока, Інна.
    "І оживають казкові сни." За казкою Ернеста Теодора Гофмана "Лускунчик і Мишачий Король". Урок позакласного читання. 5 клас [Текст] / Інна Сорока // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 2. - С. 10-13
Рубрики: Позакласне читання--Світова література--Розробки уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Подається розробка уроку позакласного читання за казкою Ернеста Теодора Гофмана "Лускунчик і Мишачий Король".


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Снєгірьова, Валентина.
    Фрідріх Шиллер. Ода "До радості". Методичні матеріали до уроків, 9 клас [Текст] / Валентина Снєгірьова, Лідія Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2017. - № 10. - С. 12-17. - Зміст: Ода "До радості"
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Шиллер Ф.
Анотація: Подається матеріал для вивчення творчості Ф. Шиллера.


Дод.точки доступу:
Сімакова, Лідія; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Азьомова, Тетяна.
    Балада Йоганна Вольфганга Гете "Вільшаний король". Парадокси національного та загальнолюдського [Текст] / Тетяна Азьомова, Віктор Азьомов // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 5. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Вільшаний король"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонуються матеріали до вивчення твору Й. В. Гете "Вільшаний король".


Дод.точки доступу:
Азьомов, Віктор; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)