Пошуковий запит: (<.>S=Письменники французькі, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Якимчук А. Тема свободы и любви П.Мериме " Кармен " /А. Якимчук // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 13-14.-С.31-33
|
>2.
| "Я влетів у літературу, мов метеор." : до 165-річчя від дня народження Гі де Мопассана (1850-1893) // Календар знаменних і пам‘ятних дат, 2015. т.№ 3.-С.33-41
|
>3.
| Эмма Бовари // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.30-31
|
>4.
| Шпак Оноре де Бальзак: "Я прагну до України, як до оазису в пустелі"/Віктор Шпак // Урядовий кур'єр, 2019. т.№ 92.-С.6
|
>5.
| Шекет Евеліна і Бальзак: полум'яна уява/Юлія Шекет // Жінка, 2018. т.№ 11.-С.14-15
|
>6.
| Ціпов’яз Пекельні кола бунтівної душі Шарля Бодлера. Пошуки зв’язку між хворобою душі та ідеалом. Діалог з Данте. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Лариса Ціпов’яз // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 1.-С.15-21
|
>7.
| Хотинська Л. Урок - усний журнал по сторінках біографії Віктора Гюго/Л. Хотинська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 4.-С.18-19
|
>8.
| Хмельницька О. Влада золота та її філософія в повісті "Гобсек". Характеристика образу Гобсека . Романтичні й реалістичні тенденції в повісті/О. Хмельницька // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 9.-С.59-60
|
>9.
| Фокіна Ціна людського щастя/Ірина Фокіна // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2018. т.№ 1 (січ.).-С.42-50
|
>10.
| Тьотка Артюр Рембо: творчість поета через призму "Голосівок". Урок-колаж зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Тьотка // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 6.-С.29-31
|
>11.
| Ткачук Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастазі де Ресто/Таїсія Ткачук // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.56-61
|
>12.
| Ткаченко Роль часопросторової перспективи в перекладі (на матеріалі різномовних тлумачень одного вірша Артюра Рембо)/Сергій Ткаченко // Слово і час, 2011. т.№ 7.-С.77-82
|
>13.
| Типи аналізу художнього твору, адаптовані до шкільної практики. Фрагменти конспектів уроків // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4
|
>14.
| Тарасюк Н. Образ Богдана Хмельницького. Творчість Проспера Меріме й Ліни Костенко/Н. Тарасюк // Українська мова та література (Шкільний світ), 2017. т.№ 5/6.-С.75-83
|
>15.
| Суслова Вікторія Аналіз художнього твору в аспекті психології головного героя на прикладі романів Стендаля, Бальзака, Флобера/Вікторія Суслова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 15.-С.34-35
|
>16.
| Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.23-27
|
>17.
| Сорока "Яскраве світло класики та сучасної літератури"/Інна Сорока // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 7-8.-С.24-30
|
>18.
| Соколовская О. Проклятые поэты/О. Соколовская // Загадки истории, 2015. т.№ 23.-С.26-27
|
>19.
| Снєгірьова В. 24 липня виповнилося 215 років від дня народження французького письменника Олександра Дюма (1802-1870)/В. Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 7-8.-С.70-71
|
>20.
| Смиренский "Анна Каренина" и "Красное и черное": история борьбы с традицией/Владимир Смиренский // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.46-49
|
|
|