Пошуковий запит: (<.>S=Письменники французькі, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єгорова Н.М. Артур Рембо "П'яний корабель". 10-й клас/Н. М. Єгорова // Зарубіжна література в школі, 2018. т.№ 1/2.-С.53-56
|
>2.
| Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу(Статті) // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.21-23
|
>3.
| Ісаєва Оноре де Бальзак. Матеріали до вивчення творчості письменника. 9 клас/Олена Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 1.-С.5-10
|
>4.
| Ісаєнко І. В. Стендаль. Синтез романтизму та реалізму у творах письменника/І. В. Ісаєнко // Все для вчителя, 2017. т.№ 4.-С.8-10
|
>5.
| Андріянова Романтичні і реалістичні риси неоднозначного образу Гобсека за повістю Оноре де Бальзака. Урок зарубіжної літератури, 9 клас/Валентина Андріянова // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 9-10.-С.32-34
|
>6.
| Аркуша Вітрильна регата "Шляхами "Пілігрима"/Сергій Аркуша, Наталя Пашковська // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.52-55
|
>7.
| Білецька Глибше черпати з енциклопедії загальнолюдських цінностей: думки на тлі зіставлення літературних образів/Лілія Білецька // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 9.-С.6-8
|
>8.
| Безматірних Н. О. "Собори душ бережімо" (компарат. аналіз творів "Собор Паризької Богоматері" В. Гюго та "Собор" О. Гончара)/Н. О. Безматірних // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 11.-С.15-17.
|
>9.
| Бондар Т.І. Урок-путешествие по роману Ж. Верна "Пятнадцатилетний капитан"/Т. І. Бондар // Все для вчителя, 2017. т.№ 1.-С.34-35
|
>10.
| Булгак О.В. Майстер французького роману/О.В. Булгак // Календар знаменних і пам'ятних дат. -К., 2003. т.1 кв.-С.35-41
|
>11.
| Венгровська Великий чорний сон упав на все життя. Вплив поезії Поля Верлена на творчість українського поета-символіста Миколи Вороного. Інтегрований урок зарубіжної літератури та української літератури, 10 клас /Лариса Венгровська // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 5.-С.24-32
|
>12.
| Вознюк Уроки за Бодлером: пошук методичних варіантів/Ольга Вознюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.51-52
|
>13.
| Галай Які цінності вищі - матеріальні чи моральні? Порівняльна характеристика образів Гобсека та Герасима Калитки за повістю О.де Бальзака "Гобсек" і п’єсою І. Карпенка-Карого " Сто тисяч"/Олена Галай // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 5.-С.32-36
|
>14.
| Гладишев О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/Володимир Гладишев // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 5.-С.54-56
|
>15.
| Гнатюк М. І. Всесвітня регата. Підсумковий урок за романом Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/М. І. Гнатюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 10
|
>16.
| Говорунець Гроші як головний закон життя (зображення руйнівної сили влади золота в повісті Бальзака "Гобсек")/Зоя Говорунець // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 9.-С.14-20
|
>17.
| Говорунець "Невже все зводится до грошей?". Зображення влади золота як руйнівної сили в повісті Оноре де Бальзака "Гобсек". Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Зоя Говорунець // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 3.-С.25-31
|
>18.
| Гострий розум, влучне слово : до 210-річчя від дня народження П. Меріме (1803-1870) // Календар знаменних і пам‘ятних дат, 2013. т.№ 3.-С.110-118
|
>19.
| Григор'єва Романтика у тексті - романтика на уроці/Ірина Григор'єва // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.14-16
|
>20.
| Гузь О. О. Новела Гі де Мопассана "Пампушка". 10 клас/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.37-39.
|
|
|