Пошуковий запит: (<.>S=Письменники французькі, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Венгровська Великий чорний сон упав на все життя. Вплив поезії Поля Верлена на творчість українського поета-символіста Миколи Вороного. Інтегрований урок зарубіжної літератури та української літератури, 10 клас /Лариса Венгровська // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 5.-С.24-32
|
>2.
| Гладишев О художественной детали при изучении образа главного героя повести Оноре де Бальзака "Гобсек"/Володимир Гладишев // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 5.-С.54-56
|
>3.
| Рыжова Проекты на основе анализа произведений Стендаля "Красное и черное", Федора Достоевского "Преступление и наказание", Льва Толстого "Анна Каренина"/Александра Рыжова // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 4.-С.52-57
|
>4.
| Косиков Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/Георгий Косиков // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 4.-С.58-61
|
>5.
| Сорока "Яскраве світло класики та сучасної літератури"/Інна Сорока // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 7-8.-С.24-30
|
>6.
| Ткачук Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастазі де Ресто/Таїсія Ткачук // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 12.-С.56-61
|
>7.
| Простяк "Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть.". Модульне заняття за романом Стендаля "Червоне і чорне"/Леся Простяк // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.6-10
|
>8.
| Реизов Почему Стендаль назвал свой роман "Красное и черное"?/Борис Реизов // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 9.-С.45-49
|
>9.
| Ковбасенко Ю. Адам Міцкевич і Віктор Гюго VS Олександр Пушкін і Микола І, або Сучасний погляд на розв‘язку однієї "дружби - ворожнечі"/Ю. Ковбасенко // Всесвіт, 2016. т.№ 9-10.-С.250-253
|
>10.
| Косиков Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/Георгий Косиков // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 3.-С.42-45
|
>11.
| Назаров Н. Артюр Рембо : "Я винайшов колір голосних!" (звукосимволічний аспект сонета "Голосівки")/Н. Назаров // Всесвіт, 2007. т.№ 9-10.-С.149-153
|
>12.
| Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан"/М. В. Палчей // Зарубіжна література в школах , 2015. т.№ 13-14.-С.17-19
|
>13.
| Булгак О.В. Майстер французького роману/О.В. Булгак // Календар знаменних і пам'ятних дат. -К., 2003. т.1 кв.-С.35-41
|
>14.
| Кухар Л.А. Великий мрійник з країни фантастики/Л.А. Кухар // Календар знаменних і пам'ятних дат. -К., 2003. т.1 кв.-С.52-57
|
>15.
| "Я влетів у літературу, мов метеор." : до 165-річчя від дня народження Гі де Мопассана (1850-1893) // Календар знаменних і пам‘ятних дат, 2015. т.№ 3.-С.33-41
|
>16.
| Повість Оноре де Бальзака "Гобсек" // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 10.-С.18-24
|
>17.
| Затонский Бальзак/Дмитрий Затонский // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 10.-С.47-49
|
>18.
| Смиренский "Анна Каренина" и "Красное и черное": история борьбы с традицией/Владимир Смиренский // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.46-49
|
>19.
| Дем'яненко Оноре де Бальзак. "Людська комедія"/Світлана Дем'яненко // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 10.-С.10-17
|
>20.
| Ціпов’яз Пекельні кола бунтівної душі Шарля Бодлера. Пошуки зв’язку між хворобою душі та ідеалом. Діалог з Данте. Урок зарубіжної літератури, 10 клас/Лариса Ціпов’яз // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 1.-С.15-21
|
|
|