Пошуковий запит: (<.>S=Письменники французькі, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Снєгірьова В. 24 липня виповнилося 215 років від дня народження французького письменника Олександра Дюма (1802-1870)/В. Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 7-8.-С.70-71
|
>2.
| Кравець Іван Франко: преклад драми В. Гюго "Торквемада"/Ярема Кравець // Слово і час, 2013. т.№ 7.-С.88-93
|
>3.
| Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу(Статті) // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.21-23
|
>4.
| Ковбасенко Ю. Адам Міцкевич і Віктор Гюго VS Олександр Пушкін і Микола І, або Сучасний погляд на розв‘язку однієї "дружби - ворожнечі"/Ю. Ковбасенко // Всесвіт, 2016. т.№ 9-10.-С.250-253
|
>5.
| Суслова Вікторія Аналіз художнього твору в аспекті психології головного героя на прикладі романів Стендаля, Бальзака, Флобера/Вікторія Суслова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 15.-С.34-35
|
>6.
| Смиренский "Анна Каренина" и "Красное и черное": история борьбы с традицией/Владимир Смиренский // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.46-49
|
>7.
| Єгорова Н.М. Артур Рембо "П'яний корабель". 10-й клас/Н. М. Єгорова // Зарубіжна література в школі, 2018. т.№ 1/2.-С.53-56
|
>8.
| Назаров Н. Артюр Рембо : "Я винайшов колір голосних!" (звукосимволічний аспект сонета "Голосівки")/Н. Назаров // Всесвіт, 2007. т.№ 9-10.-С.149-153
|
>9.
| Тьотка Артюр Рембо: творчість поета через призму "Голосівок". Урок-колаж зарубіжної літератури, 10 клас/Наталія Тьотка // Всесвітня література в сучасній школі, 2020. т.№ 6.-С.29-31
|
>10.
| Затонский Бальзак/Дмитрий Затонский // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 10.-С.47-49
|
>11.
| Пронкевич Батько французького натуралізму/Олександр Пронкевич // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.39-45
|
>12.
| Скавронський Будинок-музей Оноре де Бальзака в Парижі/Павло Скавронський // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 5.-С.38-41
|
>13.
| Невмержицька О. Від світлини - до фотографічності художнього твору (Е. Золя теоретик натуралізму)/О. Невмержицька // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.33-37
|
>14.
| Скиба Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері". Методичні матеріали до літературної подорожі за романом/Ірина Скиба // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 6.-С.34-37
|
>15.
| Кулачинська "Вірш твій завше був крилатий."/Вікторія Кулачинська // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 11 (листоп.).-С.25-35
|
>16.
| Аркуша Вітрильна регата "Шляхами "Пілігрима"/Сергій Аркуша, Наталя Пашковська // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.52-55
|
>17.
| Кухар Л.А. Великий мрійник з країни фантастики/Л.А. Кухар // Календар знаменних і пам'ятних дат. -К., 2003. т.1 кв.-С.52-57
|
>18.
| Венгровська Великий чорний сон упав на все життя. Вплив поезії Поля Верлена на творчість українського поета-символіста Миколи Вороного. Інтегрований урок зарубіжної літератури та української літератури, 10 клас /Лариса Венгровська // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 5.-С.24-32
|
>19.
| Хмельницька О. Влада золота та її філософія в повісті "Гобсек". Характеристика образу Гобсека . Романтичні й реалістичні тенденції в повісті/О. Хмельницька // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 9.-С.59-60
|
>20.
| Простяк "Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть.". Модульне заняття за романом Стендаля "Червоне і чорне"/Леся Простяк // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 1.-С.6-10
|
|
|