Пошуковий запит: (<.>S=Письменники французькі, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 102
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Мартинюк Т.В. Всеперемагаюча сила кохання /Т. В. Мартинюк // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 2.-С.57-58
|
>2.
| Хотинська Л. Урок - усний журнал по сторінках біографії Віктора Гюго/Л. Хотинська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 4.-С.18-19
|
>3.
| Матвіїшин В.Г. Оноре де Бальзак і Україна/В. Г. Матвіїшин // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№2 .-С.2-6
|
>4.
| Матвіїшин В.Г. Слов`янський та козакофільський мотиви у творчій спадщині Проспера Меріме/В. Г. Матвіїшин // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 3.-С.2-7
|
>5.
| Якимчук А. Тема свободы и любви П.Мериме " Кармен " /А. Якимчук // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 13-14.-С.31-33
|
>6.
| Семенюк С.П. Шарль Бодлер - зітканий із суперечностей поет/С. П. Семенюк // Все для вчителя, 2010. т.№ 13-14.-С.58-61
|
>7.
| Кудимова М. Уродство, спасающее красоту/М. Кудимова // Нева. -СПб., 2010,N N 9.-С.234-253.
|
>8.
| Кудимова М. Пессимистическая комедия в ослиной шкуре/М. Кудимова // Нева. -СПб., 2010,N N 10.-С.140-157.
|
>9.
| Гузь О. У пошуках єдності світу та самого себе/О. Гузь // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2011,N N 3/4.-С.1
|
>10.
| Семенюк О. О. Своєрідність творчості Артура Рембо : [урок] /О. О. Семенюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.25-28
|
>11.
| Гузь О. О. Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.33-40
|
>12.
| Гузь О. О. Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос"/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.28-33.
|
>13.
| Гузь О. О. Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.24-28.
|
>14.
| Гузь О. О. Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.8-24.
|
>15.
| Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.23-27
|
>16.
| Вознюк Уроки за Бодлером: пошук методичних варіантів/Ольга Вознюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.51-52
|
>17.
| Безматірних Н. О. "Собори душ бережімо" (компарат. аналіз творів "Собор Паризької Богоматері" В. Гюго та "Собор" О. Гончара)/Н. О. Безматірних // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 11.-С.15-17.
|
>18.
| Пронкевич Батько французького натуралізму/Олександр Пронкевич // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.39-45
|
>19.
| Гузь О. О. Новела Гі де Мопассана "Пампушка". 10 клас/О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.37-39.
|
>20.
| Пославська В. А. Степан Радченко (В. Підмогильний "Місто") і Жорж Дюруа (Гі де Мопассан "Любий друг") : психологічні паралелі/В. А. Пославська // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 19-21.-С.17-19.
|
>21.
| Мильдон В. И. Индивидуальное и коллективное в дневниках Стендаля и Л. Толстого/В. И. Мильдон // Вопросы философии, 2011. т.№ 6.-С.55-63
|
>22.
| Невмержицька О. Від світлини - до фотографічності художнього твору (Е. Золя теоретик натуралізму)/О. Невмержицька // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.33-37
|
>23.
| Ткаченко Роль часопросторової перспективи в перекладі (на матеріалі різномовних тлумачень одного вірша Артюра Рембо)/Сергій Ткаченко // Слово і час, 2011. т.№ 7.-С.77-82
|
>24.
| Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу(Статті) // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.21-23
|
>25.
| Григор'єва Романтика у тексті - романтика на уроці/Ірина Григор'єва // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.14-16
|
>26.
| Кулинская С. Необычайные приключения героев. Ж. Верн "Пятнадцатилетний капитан"/Светлана Кулинская // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 2.-С.9-11
|
>27.
| Галай Які цінності вищі - матеріальні чи моральні? Порівняльна характеристика образів Гобсека та Герасима Калитки за повістю О.де Бальзака "Гобсек" і п’єсою І. Карпенка-Карого " Сто тисяч"/Олена Галай // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 5.-С.32-36
|
>28.
| Суслова Вікторія Аналіз художнього твору в аспекті психології головного героя на прикладі романів Стендаля, Бальзака, Флобера/Вікторія Суслова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 15.-С.34-35
|
>29.
| Білецька Глибше черпати з енциклопедії загальнолюдських цінностей: думки на тлі зіставлення літературних образів/Лілія Білецька // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 9.-С.6-8
|
>30.
| Кузьмицька Чи виправдовує мета засоби? Фрагмент уроку за новелою Гі де Мопассана "Пампушка"/Світлана Кузьмицька // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 10.-С.27-28
|
|
|