Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Поведінка споживача -- Молодь<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Назва
: Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 26-28 (Шифр М636468/2011/2)
Предметні рубрики:
Молодіжний маркетинг
Лояльність споживача
Поведінка споживача-- Молодь
Анотація:
У статті опубліковано четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу - ера "Багато багатьом", де розкрито основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)