Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Промисловий маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Пшенишнюк І.О.
Назва
: Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект
Місце публікування
: Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69 (Шифр Е027782/2011/7)
Примітки
: Бібліогр. с. 69 (12 назв)
Предметні рубрики:
Підприємства-- Управління
Промисловий маркетинг
Анотація:
Управління маркетингом розглядають як практичне здійснення ретельно продуманої інтегрованої політики підприємства на ринку. Сюди включається: організація, аналіз, планування, проведення заходів, спрямованих на досягнення конкретної мети підприємства на ринку. Контроль у цьому процесі відіграє важливу роль. Саме цій проблемі присвячена стаття.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Зозульов, Олександр, Царьова, Тетяна
Назва
: АТІ-технологія динамічного таргетування
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59 (Шифр М636468/2011/4)
Примітки
: Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Предметні рубрики:
Промисловий маркетинг
STP-маркетинг
Динамічна сегментація
Анотація:
В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Блонський А. І.
Назва
: Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 5. - С. 111-115: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/5). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 114
Предметні рубрики:
Промисловий маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): промисловість--маркетинг відносин
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)