Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Промислові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Костенко О. П. Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства/Костенко О. П., Адєєва Т. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.87-91
2.

Герасимяк Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства/Н. В. Герасимяк // Економічний часопис - ХХІ, 2012. т.№ 5/6.-С.40-43
3.

Петриняк А.Я. Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод/А. Я. Петриняк, В. В. Іванишин // Формування ринкових відносин в Україні, 2018. т.№ 10.-С.62-69
4.

Красовська О.Ю. Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2018. т.№ 12.-С.21-24
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)