Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Промислові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Костенко, О. П.
Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства [Текст] / Костенко О. П., Адєєва Т. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. -
№ 3
. - С. 87-91 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 90-91 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий потенціал
--
оцінка маркетингового потенціалу
--
нечітка база знань
--
теорія нечітких множин
Дод.точки доступу:
Адєєва, Т. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Герасимяк, Н. В.
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. -
№ 5/6
. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетингові заходи
--
ефективність маркетингу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Красовська, О. Ю.
Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава. - 2018. -
№ 12
. - С. 21-24 : табл. - Бібліогр. с. 24 (8 назв)
Рубрики:
Промислові підприємства--Маркетинг
Анотація:
Наведено трактування поняття "взаємодія з клієнтом", під яким пропонується розуміти комплекс заходів промислового підприємства з управління залученням, утриманням клієнтів та їх обслуговуванням, на якому грунтуються дворівневе управління клієнтською базою підприємств. Управління у системі відносин "підприємство-клієнт" зумовлює поєднання двох рівнів: визначення рівня управління взаємодією підприємства з клієнтом та управління клієнтською базою даних. Наведено модель ідеальної позиції торговельної марки як маркетингового активу промислового підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування CRM-системи, яка дозволяє підвищити ефективність маркетингу, збуту і сервісного обслуговування за рахунок ведення єдиної бази клієнтів.Наведено такі критерії стратегії управління взаєминами з клієнтами: орієнтація підприємства не на миттєвий результат, а на довготривалу перспективу, на основі здійснення стратегічного планування і прогнозування змін на ринку; вихід на ринок не лише з пропозицією товарів і послуг, але і із засобами вирішення виникаючих проблем; застосування в єдності стратегії і тактики спілкування з клієнтами, пристосуванням до вимог покупців і одночасною цілеспрямованою дією на них; індивідуальний підхід (персоналізація) до кожного клієнта і співпраця з ним. Наведено алгоритм процесу моніторингу задоволеності споживачів підприємства.Визначено основні ключові завдання маркетингової стратегії на промислових підприємствах на етапі залучення клієнтів: швидка адаптація до швидкоплинних умов існуючого ринку; досягнення впізнанності на ринках інших країн і формування ключових конкурентних переваг за рахунок ефективної роботи з інформацією. Зроблено висновок, що в нових умовах стратегія управління взаємовідношеннями з клієнтами має значні переваги перед традиційним індустріальним підходом епохи продавців, оскільки саме вони були законодавцями всіх економічних процесів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Петриняк, А. Я.
Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, В. В. Іванишин> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. -
№ 10
. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68 (10 назв)
Рубрики:
Промислові підприємства--Маркетинг
Анотація:
У статті розглядається сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень.
Дод.точки доступу:
Іванишин, В.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)