Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Промислові підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костенко О. П., Адєєва Т. О.
Назва : Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 87-91: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 90-91
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий потенціал--оцінка маркетингового потенціалу--нечітка база знань--теорія нечітких множин
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Герасимяк Н. В.
Назва : Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43: рис., табл. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2012/5/6). - ISSN 1728-6220
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--маркетингові заходи--ефективність маркетингу
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петриняк А.Я., Іванишин В.В.
Назва : Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69 (Шифр Ф241809/2018/10)
Примітки : Бібліогр.: с. 68 (10 назв)
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Анотація: У статті розглядається сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О.Ю.
Назва : Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 21-24: табл. (Шифр Е027782/2018/12)
Примітки : Бібліогр. с. 24 (8 назв)
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Анотація: Наведено трактування поняття "взаємодія з клієнтом", під яким пропонується розуміти комплекс заходів промислового підприємства з управління залученням, утриманням клієнтів та їх обслуговуванням, на якому грунтуються дворівневе управління клієнтською базою підприємств. Управління у системі відносин "підприємство-клієнт" зумовлює поєднання двох рівнів: визначення рівня управління взаємодією підприємства з клієнтом та управління клієнтською базою даних. Наведено модель ідеальної позиції торговельної марки як маркетингового активу промислового підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування CRM-системи, яка дозволяє підвищити ефективність маркетингу, збуту і сервісного обслуговування за рахунок ведення єдиної бази клієнтів.Наведено такі критерії стратегії управління взаєминами з клієнтами: орієнтація підприємства не на миттєвий результат, а на довготривалу перспективу, на основі здійснення стратегічного планування і прогнозування змін на ринку; вихід на ринок не лише з пропозицією товарів і послуг, але і із засобами вирішення виникаючих проблем; застосування в єдності стратегії і тактики спілкування з клієнтами, пристосуванням до вимог покупців і одночасною цілеспрямованою дією на них; індивідуальний підхід (персоналізація) до кожного клієнта і співпраця з ним. Наведено алгоритм процесу моніторингу задоволеності споживачів підприємства.Визначено основні ключові завдання маркетингової стратегії на промислових підприємствах на етапі залучення клієнтів: швидка адаптація до швидкоплинних умов існуючого ринку; досягнення впізнанності на ринках інших країн і формування ключових конкурентних переваг за рахунок ефективної роботи з інформацією. Зроблено висновок, що в нових умовах стратегія управління взаємовідношеннями з клієнтами має значні переваги перед традиційним індустріальним підходом епохи продавців, оскільки саме вони були законодавцями всіх економічних процесів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)