Пошуковий запит: (<.>S=Психологічна допомога<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Колодько 5 ефективних способів, які допоможуть вашим учням подолати стрес/А. С. Колодько // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 9.-С.24-25
|
>2.
| Трелівен 5 способів упоратися з DEVOLSON - темною лихою круговертю кінця вересня, жовтня та листопада/Келлі Трелівен // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 9.-С.21-23
|
>3.
| Янчишин В.Н. Інтуїційне музиціювання - цікавий напрям арттерапії/В.Н. Янчишин // Практична психологія та соціальна робота, 2005. т.№ 12.-С.6-7
|
>4.
| Новікова Адаптація випускників до складання ЗНО/Ірина Новікова // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 4.-С.93-99
|
>5.
| Синицына Л. Вверх по лестнице, ведущей вверх/Л. Синицына // Дружба народов. -Москва:Красная звезда, 2010,N N 1.-С.147-162.
|
>6.
| Міляєва В.Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фахової підготовки державних службовців/В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 11.-С.74-80.
|
>7.
| Данильчук П. Вчимося долати психологічні проблеми/П. Данильчук // Пенсійний кур'єр, 2017. т.24 берез. (№ 12).-С.2
|
>8.
| Раскіна О. Дитячі травми: втекти чи подолати?/О. Раскіна // Дзеркало тижня. -Київ:Дзеркало тижня, 2010,N N 44.-С.15.
|
>9.
| Курченко Зовнішнє незалежне оцінювання/Євгенія Курченко // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 4.-С.82-92
|
>10.
| Прокопенко Каністерапія: незрозумілий термін чи порятунок із психологічної прірви/Ольга Прокопенко // Народна армія, 2018. т.13 верес. (№ 37).-С.20
|
>11.
| Мирошниченко Н. Малювання як засіб корекції страху в дітей/Н. Мирошниченко // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 47.-С.21-26
|
>12.
| Губенко О.В. Методичні рекомендації з популярізації здорового способу життя у вищих навчальних закладах/О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2010,N N 11.-С.73-74.
|
>13.
| Снігульська В. Надання психологічної допомоги в екстремальних умовах/В. Снігульська, Т. Забарило // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). -Київ:Дубицький О.Є., 2011,N N 13.-С.1-10.
|
>14.
| Козак Не кожен конфлікт визначають булінгом, проте захищати дітей потрібно завжди/Ірина Козак // Голос України, 2019. т.№ 83.-С.6
|
>15.
| Сухорукова Небезпечні стосунки: розпізнати й знешкодити/Анастасія Сухорукова // Дзеркало тижня, 2019. т.19-25 жовт. (№ 39).-С.13
|
>16.
| Рибальченко Обставини вимагають нових підходів до психічного здоров'я/Володимир Рибальченко // Голос України, 2023. т.14 листоп. (№ 228).-С.10
|
>17.
| Мустафаєв Г. Особливості спілкування /Г. Мустафаєв, В. Безшейко // Вісник пенсійного фонду України. -Киев:Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України, 2010,N N 10.-С.48-49.
|
>18.
| Подобєд М. Б. Підготовка до ЗНО: психологічні аспекти/М. Б. Подобєд // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 9.-С.17-20
|
>19.
| Худякова Н. Профілактика негативних наслідків стресу в дітей/Н. Худякова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2015. т.№ 11/12.-С.31-34
|
>20.
| Ліщинська О.А. Психологічна допомога з позиції екзистенціально - гуманістичного підходу /О.А. Ліщинська // Практична психологія та соціальна робота, 2005. т.№ 12.-С.1-6
|
|
|