Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія управління -- Керівник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88
Автор(и) : Саламатов, Володимир
Назва : Вміння слухати як професійна якість керівника
Місце публікування : Віче. - 2013. - № 19. - С.14 (Шифр В648641/2013/19)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 88
Предметні рубрики: Керівник-- Психологія
Психологія управління-- Керівник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний контакт--взаєморозуміння--комунікативістика
Анотація: Автор аналізує таку професійну якість керівника як вміння слухати, що є важливим моментом комунікативного компотента в управлінській діяльності.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)