Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Вікова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідора М.
Назва : Особливості ціннісних орієнтацій у людей похилого віку
Місце публікування : Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 104-113
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): люди похилого віку--особистість--цінність--ціннісні орієнтації--его-інтеграція--сенс життя
Анотація: У статті аналізуються психологічні особливості ціннісно-смислової сфери осіб післяполудневого віку (К. Юнг), обгрунтовуються фактори їхнього особистісного розвитку чи деградації, описуються результати діагностичного вивчення особливостей їхніх ціннісних орієнтацій, за сучасних соціально-економічних умов життя. Зокрема, емпірично виокремлено й охарактеризовано три типи особистостей похилого віку: оптимістичний, гармонійно-реалістичний і песимістичний.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8
Автор(и) : Олексюк В.
Назва : Особливості ціннісно-смислової сфери у другій половині дитинства
Місце публікування : Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 96-103
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитинство--особистість--молодший школяр--цінності--ціннісні орієнтації--зміст життя--свідомість--самосвідомість--я-образ
Анотація: Статтю присвячено висвітленню змісту ціннісно-моральної лінії розвитку особистості молодшого школяра, яка є основою розбудови індивідуального життя, поєднання суспільних та особистих інтересів. Зазначено, що дитина вчиться емоційно-ціннісному ставленню до навколишнього світу крізь систему суспільно прийнятих моральних критеріїв. Акцентовано увагу на тому, що учні початкової школи спроможні свідомо сприймати суспільні ідеали, добровільно виконувати моральні норми та принципи, виробляти усвідомлене ставлення до головних подій свого повсякдення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88
Автор(и) : Ципута В.
Назва : Ліворукі діти: особливості розвитку
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 66-68 (Шифр В302190/2013/2)
ББК : 88
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лівша--шульга
Анотація: Представлено заняття Центру толерантності батьків, учнів, учителів м. Білої Церкви, розробленого з метою познайомити учасників з дослідженнями науковців особливостей психофізіологічного складу та розвитку ліворуких дітей; навчити розрізняти поняття "праворукі", "ліворукі" та "амбідекстри"; виробити методичні рекомендації про роботу з ліворукими дітьми.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заїка, Євген, Зуєв, Ігор, Зімовіна, Тетяна, Саврасов М.
Назва : Емпірична характеристика креативності у шкільному віці
Колективи : Микола
Місце публікування : Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 136-143 (Шифр П231/2013/4)
ББК : 88.3
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний вік--репрезентативні системи--креативність--розвивальне навчання--емоційно-мотиваційна сфера--ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: Наведено результати експериментальних досліджень розвитку креативності учнів початкового, середнього і старшого шкільного віку, що проведені на базі факультету психології ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Описано такі характеристики креативності, як її зв’язок зі способами навчання, із репрезентативними системами й із емоційно-мотиваційною сферою особистості, а також окреслені процедури і можливості розвитку під час ігрового тренінгу пізнавальних процесів в учнів різних вікових категорій.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук В.
Назва : Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці
Місце публікування : Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 8-11. (Шифр П675327/2017/11)
Предметні рубрики: Психологія-- Вікова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): динамічний тип уваги--довільна увага--концентрація уваги--мимовільна увага--стійкість уваги
Анотація: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлен провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці - третій динамічний тип, властивий дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років -6 років 10 місяців).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)