Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Тренінги<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 88/М 48
Автор(и) : Мельникова О.
Назва : Відповідальність : крок за кроком
: розвивальне заняття з елементами тренінгу для учнів початкової школи
Місце публікування : Психолог (Шкільний світ). - Київ: БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010. - N 38. - С. 26 - 28. (Шифр К320566/2010/38)
ББК : 88 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолгія--тренінг--вдсгн
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.54
Автор(и) : Датчук Н.
Назва : Виховання креативності: нові методи та зміст
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 26-31
ББК : 88.54 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Психологічна служба в школі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креатив--креативність--творчість--творчі люди--креативні методи навчання--творчий потенціал Анотація: Психолого-педагогічний семінар присвячений креативним методам навчання учнів та розвитку креативності у дітей.
Знайти схожі
|
3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88
Автор(и) : Машко А.
Назва : Неагрессивное настаивание на своем
: психологічний міні-тренінг
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 34-35
ББК : 88 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Психологічна служба в школі Анотація: Тренинг разработан с целью развития навыков конструктивного общения, обучения подростков неагрессивно настаивать на своем.
Знайти схожі
|
4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88
Автор(и) : Пітиляк С.
Назва : Тренінг "Здоров'я - це життя"
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2012. - № 7/8. - С. 77 (Шифр В302190/2012/7/8)
ББК : 88 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги
Знайти схожі
|
5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88
Автор(и) : Мельникова О.
Назва : Как стать внимательным?
: игровой тренинг с первоклассниками
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2012. - № 9. - С. 36-37: рис. (Шифр В302190/2012/9)
ББК : 88 + 74 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Початкова освіта-- Позакласні заходи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внимательность--невнимательность Анотація: Мероприятие для первоклассников разработано с целью раскрыть значение внимательности в жизни человека; чем опасна невнимательность в школе.
Знайти схожі
|
6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.200
Автор(и) : Мельникова О.
Назва : Зустріч двох світів
: тренінг
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2012. - № 11. - С. 43-44 (Шифр В302190/2012/11)
ББК : 74.200 Предметні рубрики: Виховні заходи-- Статеве виховання Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стать--протилежна стать Анотація: Заняття з елементами тернінгу для старшокласників розроблене з метою сприяння усвідомленню підлітками статевої приналежності, формування адекватного образу чоловіка й жінки, підвищення рівня знань про особливості, сильні і слабкі сторони протилежної статі, практичний відробіток навичок налагодження стосунків між юнаками та дівчатами.
Знайти схожі
|
7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.3
Автор(и) : Вишневецький О.
Назва : Тренінги розвитку творчого потенціалу вчителя
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 48-54 (Шифр В302190/2013/5)
ББК : 88.3 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--креативність--творчість--креативний розвиток--креативний процес--ознаки креативності--параметри креативності--риси творчої особистості Анотація: Тренінги розроблені з метою створити умови для формування у слухачів-вчителів потреби в організації роботи з розвитку креативності в учнів.
Знайти схожі
|
8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88
Автор(и) : Пасічник М.
Назва : Творче мислення та особистісне зростання
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 40-42 (Шифр В302190/2013/4)
ББК : 88 + 74 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Соціальна педагогіка-- Заняття, семінари Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча особистість--інтуїція--творча уява--творче мислення--психологія успіху Анотація: Представлено розробки занять з розвитку для молоді раннього юнацького віку. Мета занять - створення таких умов і можливостей, за яких у молодих людей буде формуватись творчий підхід до досягнення життєвих цілей, що сприятиме особистісному зростанню та підвищенню творчого потенціалу.
Знайти схожі
|
9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204
Автор(и) : Гутак С.
Назва : Педагогічні технології в дії
: психологічний практикум для вчителів
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2013. - № 10. - С. 69-70 (Шифр В302190/2013/10)
ББК : 74.204 Предметні рубрики: Педтехнології Психологія-- Тренінги Школознавство-- Вчитель-- Методична робота Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні технології--педагогічна інновація Анотація: Практикум розроблений з метою розкрити психологічні аспекти педагогічних технологій.
Знайти схожі
|
10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74+88
Автор(и) : Люльчак Р.
Назва : Медіатор у конфлікті
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2013. - № 10. - С. 38-39 (Шифр В302190/2013/10)
ББК : 74+88 Предметні рубрики: Виховні заходи-- Психологія Соціальна педагогіка-- Тренінги, заняття Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіація--медіатор Анотація: Захід розроблений з метою сформувати процедурні навички проведення медіації, ознайомити з підходом до розв’язання конфліктних ситуацій, який базується на врахуванні інтересів учасників цієї ситуації.
Знайти схожі
|
11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74+88
Автор(и) : Сологуб В.
Назва : Імідж лідера
: тренінгове заняття для учнів 5-9-х класів
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2013. - № 10. - С. 32-33 (Шифр В302190/2013/10)
ББК : 74+88 Предметні рубрики: Виховні заходи-- Психологія Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--іміджмейкер Анотація: Заняття розроблене з метою ознайомити учасників з поняттям "імідж"; стимулювати уяву школярів у пошуках власного розуміння іміджу лідера учнівського самоврядування; сприяти розвитку в учнів навичок самопізнання та саморегуляції.
Знайти схожі
|
12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88
Автор(и) : Гера, Тетяна
Назва : Тренінг самоконгруентності особистості майбутніх педагогів
Місце публікування : Психологія і суспільство: укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - Тернопіль: Економічна думка, 2013. - № 2. - С. 119-137. - ISSN 1810-2131 (Шифр П231/2013/2). - ISSN 1810-2131
ББК : 88 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-професійна самоконгруентність--професійне методологування--опитувальник опск--професійно зорієнтований тренінг--тренінг базової працездатності--тренінг суб’єктивної компетентності--тренінг особистісно-професійної ідентичності--тренінг креативності--тренінг особистісно-професійної асертивності--тренінг особистісно-професійної сенситивності--тренінг особистісно-професійної толерантності Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню опитувальник ОПСК як методу діагностики і професійно зорієнтованого тренінгу як способу розвитку вказаної самоконгруентності студентів-педагогів. Розкрито діалектичний зв’язок між професійним методологуванням та особистісно-професійною самоконгруентністю.
Знайти схожі
|
13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.204.2
Автор(и) : Мохнюк Ю.
Назва : Креативні здібності педагогів
: тренінг для вчителів
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2015. - № 5. - С. 26 (Шифр В302190/2015/5)
ББК : 74.204.2 Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна Психологія-- Тренінги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча особистість Анотація: Тренінг розроблений з метою визначити якості, що характеризують креативного вихователя сучасного дошкільного закладу, активізувати образну пам’ять і творчу уяву, розвивати швидкість і гнучкість думки, уміння міркувати нестереотипно.
Знайти схожі
|
14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.6
Автор(и) : Гаденко Т.
Назва : Безпечне спілкування в Інтернеті
: тренінг для дітей віком 12-16 років
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2015. - №9/10. - С. 43: табл. (Шифр В110/2015/9/10)
ББК : 74.6 Предметні рубрики: Психологія-- Тренінги Соціальна педагогіка-- Тренінги, заняття, семінари Виховні заходи-- Психологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-мережа Анотація: Захід розроблений з метою сприяти формуванню в учнів безпечної поведінки при спілкуванні в мережі.
Знайти схожі
|
15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пуківська Г.
Назва : Поважаючи себе, поважай інших
: тренінгове заняття
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 33-37 (Шифр В302190/2015/11/12)
Предметні рубрики: Виховні заходи-- Психологія Психологія-- Тренінги Соціальна педагогіка-- Тренінги, заняття, семінари Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асертивна поведінка--упевненість в собі--асертивність--повага до себе--повага до інших--релаксація Анотація: Захід розроблений з метою навчання основ асертивної поведінки, розвитку рівня асертивності та вміння застосовувати особливості асертивної поведінки у процесі спілкування; зняття напруження, невпевненості в собі, відпрацювання навичок конструктивної взаємодії з однолітками, формування толерантного ставлення до оточуючих.
Знайти схожі
|
|