Пошуковий запит: (<.>S=Підприємства -- Маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Ярошевська О. В. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві/ Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.190-1198
|
>2.
| Хомченко Л. В. Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства/Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 3.-С.159-163
|
>3.
| Соломянюк Н.М. Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування/Н. М. Соломянюк // Економіка та держава, 2013. т.№ 11.-С.55-58
|
>4.
| Семенюк О.В. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності/О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина // Економіка та держава, 2014. т.№ 6.-С.135-136
|
>5.
| Сабецька Т.І. Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства/Т. І. Сабецька // Економіка та держава, 2015. т.№ 3.-С.31-37
|
>6.
| Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства/І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся, 2016. т.№ 2.-С.97-102
|
>7.
| Наторіна А. А. Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства/А. А. Наторіна // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 6.-С.140-145
|
>8.
| Красовська О.Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017. т.№ 12.-С.89-92
|
>9.
| Кордик С. Фірмова "Сіверянка"/Станіслав Кордик // Сіверщина, 2011. т.6 жовт. (№ 40).-С.12
|
>10.
| Баліцька О. П. CRM-технології як основа ефективної маркетингової політики підприємства/О. П. Баліцька // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2012. т.№ 5.-С.159-162
|
>11.
| Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку/В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 1.-С.88-91
|
|