Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Ярошевська О. В. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві/ Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.190-1198
2.

Кордик С. Фірмова "Сіверянка"/Станіслав Кордик // Сіверщина, 2011. т.6 жовт. (№ 40).-С.12
3.

Хомченко Л. В. Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства/Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 3.-С.159-163
4.

Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку/В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 1.-С.88-91
5.

Баліцька О. П. CRM-технології як основа ефективної маркетингової політики підприємства/О. П. Баліцька // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 2012. т.№ 5.-С.159-162
6.

Соломянюк Н.М. Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування/Н. М. Соломянюк // Економіка та держава, 2013. т.№ 11.-С.55-58
7.

Семенюк О.В. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності/О. В. Семенюк, Л. К. Яцишина // Економіка та держава, 2014. т.№ 6.-С.135-136
8.

Сабецька Т.І. Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства/Т. І. Сабецька // Економіка та держава, 2015. т.№ 3.-С.31-37
9.

Наторіна А. А. Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства/А. А. Наторіна // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 6.-С.140-145
10.

Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства/І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся, 2016. т.№ 2.-С.97-102
11.

Красовська О.Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017. т.№ 12.-С.89-92
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)