Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Підприємства -- Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 65/К 66
Автор(и) : Кордик С.
Назва : Фірмова "Сіверянка"
Місце публікування : Сіверщина. - 2011. - 6 жовт. (№ 40). - С. 12 (Шифр С866906/2011/40)
ББК : 65
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зат "сіверянка"
Анотація: Нарис про Чернігів. ЗАТ "Сіверянка" із центром моди "Лавіс".
Примірники :ВКр(1)
Вільні : ВКр(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярошевська О. В.
Назва : Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--планування--конкуренція--частка ринку--структура продажів
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баліцька О. П.
Назва : CRM-технології як основа ефективної маркетингової політики підприємства
Місце публікування : Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 5. - С. 159-162 (Шифр З863299/2012/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 162
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): crm-технології--конкурентна перевага
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хомченко Л. В.
Назва : Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163: рис., табл. (Шифр Ф241809/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 163
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова політика розподілу--канали розподілу--багаторівневий маркетинг--віртуальний маркетинг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65
Автор(и) : Соломянюк Н.М.
Назва : Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування
Місце публікування : Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С55-58 (Шифр Е027782/2013/11)
Примітки : Бібліогр. с.58 (8 назв)
ББК : 65
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Анотація: Досліджено завдання, що можуть вирішуватися на підприємстві в результаті ефективно спланованих заходів трейд-маркетингу. Проаналізовано переваги і недоліки використання трейд-маркетингу на підприємстві.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ащаулов В. В.
Назва : Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91: табл., рис. (Шифр Д399617/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 91
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--послуга--маркетинговий підхід--підприємницька діяльність--конкуренція--ринкова ситуація--сегментування ринку--позиціювання на ринку--реалізація продукції
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-211.1
Автор(и) : Семенюк О.В., Яцишина Л.К.
Назва : Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності
Місце публікування : Економіка та держава. - 2014. - № 6. - С. 135-136 (Шифр Е996798/2014/6)
Примітки : Бібліогр. с.136 (5 назв)
ББК : 65.290-211.1
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Анотація: Стаття присвячена аналізу методів визначення ефективності маркетингу на підприємстві.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наторіна А. А.
Назва : Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 140-145: рис. (Шифр Ф241809/2015/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова товарна стратегія--матричні інструменти--олійно-жирова промисловість
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.29
Автор(и) : Сабецька Т.І.
Назва : Методика комплексної оцінки виробничо-маркетингового потенціалу підприємства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2015. - № 3. - С. 31-37 (Шифр Е996798/2015/3)
Примітки : Бібліогр. с.37 (11 назв)
ББК : 65.29
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Анотація: Стаття присвячена вивченню і розробці теоретико-методичних аспектів оцінювання виробничо- маркетингово потенціалу підприємств.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук І. І.
Назва : Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства
Місце публікування : Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2. - С. 97-102: рис., табл. (Шифр Н599066/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 101-102
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сукупний потенціал--розвиток підприємства--стратегія--ефективність діяльності--дослідження маркетингового потенціалу--кількісні і якісні перетворення--сформований маркетинговий потенціал
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О.Ю.
Назва : Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2017. - № 12. - С. 89-92 (Шифр Е027782/2017/12)
Примітки : Бібліогр. с. 92 (14 назв)
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Анотація: У статті розглянуто види маркетингових активів підприємства. Зроблено висновок, що дослідники по-різному підходять до ідентифікації видів маркетингових активів, однак вони сходяться на думці що до маркетингових активів підприємства обов'язково необхідно включати такі два важливі види, як бренд та марочний капітал. Визначено, що бренд надзвичайно дієвий маркетинговий актив при реалізації продукції на ринку, адже його завдання — створити та виокремити у свідомості потенційних покупців ключові відмінності товару або послуги, а також сформувати імідж компанії. У економічно розвинутих країнах відомий бренд може стати не тільки засобом впливу на споживача, але й давати змогу компаніям чинити вплив на економічний і політичний стан у країні.Марочний капітал — це складна економічна категорія, яка виражає соціально-економічні відносини між суб'єктами економічних інтересів (виробниками, посередниками, споживачами) з приводу відтворення товарів, що володіють здатністю створювати додаткову вартість на основі позитивних суб'єктивних переконань споживачів. До марочного капіталу, в такому контексті, варто віднести назву, логотип, девіз, філософію підприємства, місію компанії, стратегію та т. п. Отже, проаналізувавши основні підходи до визначення та трактування вдів маркетингових активів, можна зробити висновок, що ряд перелічених вище особливостей може стосуватись не лише марочного капіталу як окремого різновиду маркетингових активів, а й самого феномену маркетингових активів загалом, адже, по суті, більшість видів маркетингових активів мають у своїй основі створення унікальності, неповторності та привабливості.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)