Пошуковий запит: (<.>S=Пізнавальні процеси<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Никитина Е.А. Современная эпистемология: тенденции и направления развития/Е. А. Никитина // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2010,N N 1.-С. 91-103.
|
>2.
| Джакупов С.М. От смысловой теории мышления к концепции совместно-диалогической познавательной деятельности/С. М. Джакупов // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 2.-С.46-55.
|
>3.
| Альбертин С.В. Методика тестирования избирательности внимания /С. В. Альбертин // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 5.-С.125-130.
|
>4.
| Что-то с памятью моей стало // Сделай сам, 2013. т.№ 2.-С.92-97
|
>5.
| Методика комплексної бальної оцінки рівня психофізіологічної і психічної адаптації учнів старших класів і студентів/І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров'я. -Київ:Аванпост-прим, 2013. т.№ 2.-С.25-29
|
>6.
| Присяжнюк У майстерні талановитої художниці/Лариса Присяжнюк // Палітра педагога, 2019. т.№ 4.-С.3-10
|
>7.
| Данченко Осінь у лісі/Світлана Данченко // Палітра педагога, 2019. т.№ 4.-С.11-13
|
>8.
| Литвиненко Желудята і дуб-тато/Олена Литвиненко // Палітра педагога, 2019. т.№ 4.-С.14-15
|
>9.
| Жмурченко Рокажемо про осінь ми і зимоньку запросимо/Світлана Жмурченко // Палітра педагога, 2019. т.№ 4.-С.20-21
|
>10.
| Горбунова Застосування латерального мислення в освітньому процесі/Тетяна Горбунова // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.18-25
|
>11.
| Вовк О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.2-4
|
>12.
| Гавриш Алла Активізація пізнавальної діяльності з економічних дисциплін здобувачів фахової передвищої освіти/Алла Гавриш // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.47-50
|
|