Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Расходов, Павло
Назва : Digital-маркетинг: вперед у майбутнє
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24. (Шифр М636468/2011/1)
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг
Мобільний Інтернет
Реклама-- Соціальні мережі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний шопінг--персоналізований контент--привабливий контент
Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєликова, Юлія
Назва : Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21 (Шифр М636468/2015/5)
Примітки : Бібліогр. с. 21 (3 назв)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інформаційні технології
Реклама-- Соціальні мережі
Анотація: Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовано гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліжень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал європейської економіки. - 2019. - № 2. - С. 228-241 (Шифр Ж615419/2019/2)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Соціальні мережі
Анотація: Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)