Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Реклама -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Расходов, Павло
Назва
: Digital-маркетинг: вперед у майбутнє
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24. (Шифр М636468/2011/1)
Предметні рубрики:
Інтернет-маркетинг
Мобільний Інтернет
Реклама-- Соціальні мережі
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): соціальний шопінг--персоналізований контент--привабливий контент
Анотація:
У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Бєликова, Юлія
Назва
: Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21 (Шифр М636468/2015/5)
Примітки
: Бібліогр. с. 21 (3 назв)
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Інформаційні технології
Реклама-- Соціальні мережі
Анотація:
Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовано гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліжень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва
: Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування
: Журнал європейської економіки. - 2019. - № 2. - С. 228-241 (Шифр Ж615419/2019/2)
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики:
Реклама-- Соціальні мережі
Анотація:
Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)