Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Євілевич Михайло Лермонтов. "Герой нашого часу"/Наталія Євілевич // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 4.-С.38-40
|
>2.
| Ємельянова Методика використання інтелект-карт/Світлана Ємельянова // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 6.-С.18-21
|
>3.
| Івануна Доля сміливих та мужніх любить/Неллі Івануна // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.27-29
|
>4.
| Іващенко А. О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Е. Портер "Полліанна". 5 клас/А. О. Іващенко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.26-27
|
>5.
| Іващенко Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". Урок-тренінг/Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.24-26
|
>6.
| Інструктивно-методичні рекомемендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році // Зарубіжна література в школі, 2011. т.№ 17.-С.2-16
|
>7.
| Ісаєва О.В. Рей Бредбері. "451 градус за Фаренгейтом". Матеріали до вивчення роману, 9 клас/О. В. Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 4.-С.7-10
|
>8.
| Ісаєва Оноре де Бальзак. Матеріали до вивчення творчості письменника. 9 клас/Олена Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 1.-С.5-10
|
>9.
| Алієва "Не кажіть: була війна давно": Урок-парабола за оповіданням М. Шолохова "Доля людини", 7 клас/Тетяна Алієва // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 5.-С.32-34
|
>10.
| Александров Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності ІІ-І тис. до н.е. Образи ведійської міфології. Космогонічні міфи вед /Олександр Александров // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 11.-С.43-46
|
>11.
| Андрієнко "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки/Олена Андрієнко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.8-12
|
>12.
| Атаманюк О. В. Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури/О. В. Атаманюк // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 1.-С.14-16
|
>13.
| Білотіл Що робить людину щасливою? Причини деградації Скруджа та його переродження у творі Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі". /Надія Білотіл // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 11-12.-С.16-19
|
>14.
| Бабій І. П. Система уроків з вивчення життєвого і творчого шляху Бертольта Брехта/І. П. Бабій // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 11.-С.40-45
|
>15.
| Баляльова Комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"/Надія Баляльова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 4.-С.36-39
|
>16.
| Барківська О. П. Найвидатніші здобутки світової літератури XIX- початку XXI століття/О. П. Барківська // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 4.-С.50-54
|
>17.
| Бачук Культурологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури/Тетяна Бачук // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.6-9
|
>18.
| Блозва А. Сплав классики та інновацій/А. Блозва // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.9-11
|
>19.
| Богосвятська А. І. Арома-імідж уроку літератури/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 7-8.-С.90-96
|
>20.
| Богосвятська А. І. Заключний етап уроку світової літератури як методична проблема/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 5.-С.24-28
|
|
|