Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дениско 10 моїх педагогічних смаколиків/Наталія Дениско // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 6.-С.48-51
|
>2.
| Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
|
>3.
| Пронкевич Ідальго хитромудрий, мальований і ляльковий/Олександр Пронкевич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 5.-С.21-27
|
>4.
| Богосвятська Ідеї для відкритого уроку/Анна-Марія Богосвятська // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 1.-С.58-64
|
>5.
| Іващенко Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". Урок-тренінг/Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.24-26
|
>6.
| Іващенко А. О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Е. Портер "Полліанна". 5 клас/А. О. Іващенко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.26-27
|
>7.
| Дячок Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури/Світлана Дячок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 11-12.-С.14-15
|
>8.
| Гарна Індивідуалізація освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури/Світлана Гарна // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 1.-С.23-25
|
>9.
| Інструктивно-методичні рекомемендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році // Зарубіжна література в школі, 2011. т.№ 17.-С.2-16
|
>10.
| Момотюк Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенка-Карого "Мартин Боруля"/Тамара Момотюк, Раїса Вишневська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.31-34
|
>11.
| Самодрина Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури/Людмила Самодрина // Всесвітня література в сучасній школі, 2016. т.№ 6.-С.34-35
|
>12.
| Ткач Інтерпретація проблеми пошуку позитивного героя в сучасній постмодерністській прозі на уроках за твором П. Зюскінда "Запахи. Історія одного вбивці"/Ірина Ткач // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 5.-С.29-33
|
>13.
| Бусел "А щастя бачилось безмежне так близько."/Світлана Бусел // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.39-42
|
>14.
| Богосвятська А. І. Арома-імідж уроку літератури/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України, 2015. т.№ 7-8.-С.90-96
|
>15.
| Гукова О.О. Біографічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроку/О. О. Гукова // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 1.-С.16-23
|
>16.
| Ніколенко Балада як жанр фольклору і літератури/Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 9.-С.10-15
|
>17.
| Воробйовська Л.І. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців у повісті М.Гоголя "Тарас Бульба"/Л. І. Воробйовська // Все для вчителя, 2017. т.№ 3.-С.27-29
|
>18.
| Гриценко О. Г. Відкриваю вам душу і дарую тепло свого серця (Головні життєві цінності у казці А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"/О. Г. Гриценко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 2.-С.48-49
|
>19.
| Скиба Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері". Методичні матеріали до літературної подорожі за романом/Ірина Скиба // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 6.-С.34-37
|
>20.
| Ковбасенко Вільям Шекспір. "Ромео і Джульєтта". Фрагмент нового підручника "Зарубіжна література. 8 клас"/Юрій Ковбасенко, Людмила Ковбасенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2017. т.№ 2.-С.11-14
|
|
|